امکانات هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا

به گزارش مجله کالارنا، آیا به دنبال یک هتل لوکس و راحت در نزدیکی فرودگاه مونترال هستید؟ آیا می خواهید از امکانات و خدمات عالی این هتل بهره مند شوید؟ آیا می خواهید در یک محیط دوستانه و گرمایشی اقامت کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا (Sheraton Montreal Airport Hotel) گزینه ای مناسب برای شما است. در این مقاله، ما به شما معرفی می کنیم این هتل زیبا و مدرن و به شما نشان می دهیم چرا باید از آن برای سفر خود استفاده کنید.

امکانات هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی

هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا در فاصله تنها 1 کیلومتری از فرودگاه بین المللی پیر ایلیوت ترودو قرار دارد. این هتل با اتوبوس رایگان هتل به فرودگاه متصل است و شما می توانید به راحتی به پرواز خود برسید. همچنین، این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری و تفریحی مونترال واقع شده است. برخی از این جاذبه ها عبارتند از:

  • موزه هنر مونترال: این موزه بزرگترین موزه هنر در کانادا است و بیش از 40 هزار اثر هنری از دوره های مختلف را نمایش می دهد.
  • باغ وحش مونترال: این باغ وحش یکی از بزرگترین باغ وحش های آمریکای شمالی است و بیش از 2000 حیوان از 230 گونه مختلف را در محیط های طبیعی خود پرورش می دهد.
  • کاخ فرهنگی مونترال: این کاخ یکی از نمادهای معماری مونترال است و محل برگزاری بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری است.
  • برج اولمپیک مونترال: این برج با ارتفاع 165 متر، بلندترین برج مایل در جهان است و از بالای آن می توانید منظره ای خیره کننده از شهر مونترال را مشاهده کنید.

امکانات و خدمات

هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا به شما امکانات و خدمات متنوع و کاملی را ارائه می دهد. برخی از این امکانات و خدمات عبارتند از:

  • اتاق های مجهز و راحت: این هتل دارای 465 اتاق است که همه آنها با تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، حمام اختصاصی و سشوار مجهز هستند. همچنین، اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگی هستند که به شما اجازه می دهند از منظره ای زیبا از شهر یا فرودگاه لذت ببرید.
  • رستوران و بار: این هتل دارای یک رستوران با نام لوکال است که به شما غذاهای خوشمزه و متنوعی از آشپزخانه های مختلف جهان را سرو می کند. این رستوران هم برای صبحانه، هم برای ناهار و هم برای شام باز است و شما می توانید از منوی ثابت یا منوی روزانه آن انتخاب کنید. همچنین، این هتل دارای یک بار با نام لینک است که به شما نوشیدنی های سرد و گرم، کوکتل ها و تنقلات را ارائه می دهد. این بار هم برای ملاقات های کاری و هم برای گپ و گفت با دوستان مناسب است.
  • سالن های کنفرانس و میهمانی: این هتل دارای 19 سالن کنفرانس و میهمانی است که می توانند تا 1000 نفر را در خود جای دهند. این سالن ها با تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، اینترنت پرسرعت، تخته سفید، پروژکتور و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. شما می توانید از این سالن ها برای برگزاری جلسات کاری، سمینارها، کارگاه ها، نمایشگاه ها، مراسم عروسی، جشن تولد و سایر رویدادهای خود استفاده کنید.
  • استخر و باشگاه: این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک جکوزی است که به شما اجازه می دهند از آبتنی و آرامش لذت ببرید. همچنین، این هتل دارای یک باشگاه ورزشی است که با دستگاه های کاردیو و وزنه مجهز است و شما می توانید از آن برای تناسب اندام و سلامتی خود استفاده کنید.
  • خدمات روم: شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات روم این هتل استفاده کنید و غذا، نوشیدنی، لباس شویی، اتو، روزنامه و سایر نیازهای خود را درخواست کنید.
  • خدمات پارکینگ: این هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی است که می توانید از آن برای پارک کردن خودروی خود استفاده کنید. هزینه پارکینگ برای مهمانان هتل 15 دلار کانادا در شبانه روز است.
  • خدمات تاکسی و اجاره خودرو: این هتل به شما کمک می کند تا به راحتی تاکسی یا خودروی اجاره ای برای سفر در شهر یا خارج از شهر پیدا کنید. شما می توانید از میز پذیرش هتل یا تلفن اتاق خود برای رزرو تاکسی یا خودرو استفاده کنید.

نظرات مشتریان

هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا یکی از هتل های محبوب و مورد اعتماد مشتریان است. این هتل دارای امتیاز 4.2 از 5 در سایت تریپ ادوایزر است و بیش از 2000 نظر مثبت از مشتریان خود دریافت کرده است. برخی از نظرات مشتریان عبارتند از:

  • من برای کار به مونترال آمدم و در این هتل اقامت کردم. این هتل بسیار نزدیک به فرودگاه است و با اتوبوس رایگان هتل به آن متصل است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و راحت هستند و پرسنل آن بسیار مهربان و مودب هستند. رستوران و بار هتل هم بسیار خوب هستند و غذاهای خوشمزه ای را سرو می کنند. من از اقامت در این هتل بسیار راضی بودم و به همه توصیه می کنم از آن استفاده کنند.
  • من و همسرم برای تعطیلات به مونترال رفتیم و در این هتل ماندیم. این هتل یکی از بهترین هتل هایی است که تا حالا در آن بوده ایم. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک هستند و منظره ای زیبا از شهر یا فرودگاه دارند. استخر و جکوزی هتل هم بسیار عالی هستند و ما از آنها بسیار لذت بردیم. همچنین، این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری مونترال است و ما می توانستیم به راحتی به آنها برویم. ما از اقامت در این هتل بسیار خوشحال بودیم و حتما دوباره به آن برگردیم.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق ها مجهز به اینترنت کابلی و وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ سنتی: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین سنتی: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق سنتی با دو تخت دو نفره: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت جونیور: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

خلاصه

هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا یک هتل لوکس و راحت است که به شما امکانات و خدمات عالی را ارائه می دهد. این هتل دارای اتاق های مجهز و راحت، رستوران و بار خوشمزه، سالن های کنفرانس و میهمانی، استخر و باشگاه، خدمات روم، پارکینگ، تاکسی و اجاره خودرو و سایر خدمات دیگر است. همچنین، این هتل در نزدیکی فرودگاه و بسیاری از جاذبه های گردشگری مونترال قرار دارد و به شما اجازه می دهد از سفر خود به بهترین شکل لذت ببرید. این هتل یکی از هتل های محبوب و مورد اعتماد مشتریان است و بیش از 2000 نظر مثبت از آنها دریافت کرده است. اگر به دنبال یک هتل لوکس و راحت در مونترال هستید، پس هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا را انتخاب کنید.

انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 186

به "امکانات هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هتل 4 ستاره شرایتون ایرپورت مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید