آخرین خبر ها از ثبت نام کنکور های سراسری ، اینترنت بیشتر دانشگاه ها برای آموزش الکترونیکی رایگان شد

به گزارش مجله کالارنا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آخرین خبر ها از ثبت نام کنکور های سراسری ، اینترنت بیشتر دانشگاه ها برای آموزش الکترونیکی رایگان شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

میزان پوشش محتوای کتب درسی پایه دوازدهم برای کنکور 99 اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از معین شدن میزان پوشش محتوای کتب درسی پایه دوازدهم برای آزمون سراسری سال 1399 اطلاع داد و گفت: آموزش و پرورش میزان پوشش محتوای کتب درسی پایه دوازدهم که باید در کنکور سراسری سال جاری لحاظ گردد، گفت.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 از 28 اردیبهشت ماه آغاز می گردد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری سال 99 در تاریخ 30 و 31 مردادماه کلیه داوطلبانی که در مهلت های ثبت نامی گذشته پیروز به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود نشدند می توانند از 28 تا 31 اردیبهشت ما پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون نسبت به این امر اقدام نمایند.

رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اعلام شد

همزمان با تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 تا سرانجام روز شنبه 27 اردیبهشت ماه، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون منتشر شد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 از 23 اردیبهشت ماه آغاز شد

با توجه به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 در روز های دوم و سوم مردادماه شرایطی فراهم شده است تا در یک مهلت مجدد داوطلبان بتوانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود برای شرکت در این دوره برگزاری کنکور ارشد اقدام نمایند در این راستا مهلت مجدد ثبت نام یا ویرایش اطلاعات داوطلبان که از روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده تا سرانجام روز 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

زمان ثبت نام دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری سال 99 به تعویق افتاد. بدین منظور کلیه متقاضیان شرکت در دوره های پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد باید برای اطلاع از تاریخ جدید آغاز ثبت نام که طبق تقویم آموزشی وزارت آموزش و پرورش و آزمون های سراسری است، منتظر اطلاعیه های بعدی مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد باشند.

مهلت انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی به سرانجام رسید

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت انتخاب محل درسی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی 22 اردیبهشت ماه به سرانجام رسید

اطلاعیه زمان مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان تکمیل ظرفیت کنکور 98 منتشر شد

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و آنالیز صلاحیت های عمومی از معرفی شدگان بومی استان های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 منتشر شد.

جزئیات چهارمین دوره المپیاد سواد رسانه ای اعلام شد

نخستین مرحله المپیاد سواد رسانه ای در قالب آزمونی تستی، ساعت 22 روز پنجشنبه 5 تیرماه 1399 به صورت آنلاین و همزمان در سراسر کشور و تحت اپلیکیشن ویژه المپیاد سواد رسانه ای، برگزار می گردد و متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا بیست و پنج خردادماه فرصت ثبت نام دارند.

تقویم آموزشی دانشگاه پیغام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار گرفته است، اظهار کرد: دانشگاه پیغام نور در راستای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا کوشش می نماید هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند. تقویم آموزشی در دانشگاه پیغام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمون ها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمون ها برگزار می گردد.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای حذف ترم به سامانه سجاد مراجعه نمایند

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی، مرخصی بدون احتساب و حذف ترم دانشجو علاوه برموافقت گروه و دانشکده احتیاج به موافقت کمیسیون دارد به همین منظور دانشجویان ضروری است به سامانه جامع امور دانشجویان سجاد مراجعه و در خواست خود را ثبت نمایند.

اینترنت 95 درصد دانشگاه ها برای آموزش الکترونیکی رایگان شد

علی اکبر صفوی رئیس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین شرایط رایگان شدن اینترنت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، گفت: آخرین فهرست ابلاغی را وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دهم اردیبهشت ماه به اپراتور ها ابلاغ کرد که در این فهرست بیش از 95 درصد متقاضیانی که اطلاعات خودشان را ارسال نموده بودند، پوشش داده شدند؛ امیدواریم در روز های آینده تمام اپراتور ها آی. پی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را که در این لیست هستند، رایگان نمایند.

بخشنامه نحوه تاسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

رویکرد دانشگاه ها از آموزش محور، به سمت مهارت آموز تغییر کند

منصور غلامی وزیر علوم گفت: رویکرد ها از یک دانشگاه آموزش محور، به سمت یک دانشگاه مهارت آموز تغییر کند، استمرار در این حرکت جزو وظایف دانشگاه ها و انتظاری است که جامعه از مراکز علم و فن آوری خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1100

به "آخرین خبر ها از ثبت نام کنکور های سراسری ، اینترنت بیشتر دانشگاه ها برای آموزش الکترونیکی رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر ها از ثبت نام کنکور های سراسری ، اینترنت بیشتر دانشگاه ها برای آموزش الکترونیکی رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید