آذری: فولاد با برنامه 3 ساله پتانسیل مدعی شدن در آسیا را دارد، مهاجم کامرونی گفت به ایران نمی آیم

به گزارش مجله کالارنا، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است تیم فوتبال این باشگاه با برنامه میان مدت سه ساله، توانایی حضور به عنوان مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

آذری: فولاد با برنامه 3 ساله پتانسیل مدعی شدن در آسیا را دارد، مهاجم کامرونی گفت به ایران نمی آیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، سعید آذری درباره اظهاراتش مبنی بر برنامه باشگاه فولاد خوزستان برای قهرمانی آسیا گفت: باید برنامه ریزی میان مدت سه ساله برای این موضوع انجام گردد. بعضی ها تنها قسمتی از حرف ما را می شنوند. باید تیم مان را سال به سال ترمیم کنیم و ابتدا به پیش احتیاج هدف مان یعنی صعود به لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

تیم فولاد هنوز کمی کار دارد و ما باید به نکونام یاری کنیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: نباید فراموش کنیم مربیان جوان کشور مانند نکونام، سرمایه های ملی ما هستند. مطمئن باشید فولاد با این برنامه سه ساله این پتانسیل را دارد که خودش را جزو مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مطرح کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اتحاد طرفداران فولاد مقابل سپاهان توضیح داد: باید از تماشاگران و عوامل استادیوم تشکر کنم. جلسه ای با مدیر کانون طرفداران و بوقچی ها داشتیم و درباره اتحاد طرفداران صحبت کردیم. خوشبختانه تماشاگران 90 دقیقه تیم را تشویق کردند. قطعاً ما با این شیوه پیروز می شویم. بعضی ها هم نباید فشار جانبی علیه تیم ایجاد نمایند و این اسلحه برای آنها کاربردی ندارد. من مدیری نیستم که از حقیقت فرار کنم و باید جواب مردم را بدهم. بدون شک با یاری مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مردم، تیم خوبی می سازیم.

آذری در خصوص اضافه شدن دو بازیکن خارجی به جمع شاگردان نکونام اظهار داشت: مدافع وسط تیم ملی اردن به ما اضافه می گردد. او امروز (شنبه) به تهران رسید و فردا تست های پزشکی خود را انجام می دهد. ما به دنبال هافبک نفوذی هم هستیم.

وی راجع به جذب مهاجم کامرونی گفت: خانواده این بازیکن موافق حضور در ایران نبودند و او گفت به ایران نمی آیم. این مهاجم کامرونی از یونان پیشنهاد دارد و فکر می کنم به این کشور برود. اگر نکونام یک بازیکن دیگر به ما معرفی کند، به دنبال او خواهیم بود، بازیکنی که بتواند در فاز حمله و همچنین خط میانی به فولاد یاری کند. فکر می کنم این بازیکن هم تا اواخر هفته آینده به ما ملحق گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 380

به "آذری: فولاد با برنامه 3 ساله پتانسیل مدعی شدن در آسیا را دارد، مهاجم کامرونی گفت به ایران نمی آیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: فولاد با برنامه 3 ساله پتانسیل مدعی شدن در آسیا را دارد، مهاجم کامرونی گفت به ایران نمی آیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید