ابراز نگرانی نخست وزیر اسپانیا درباره شرایط وخیم کرونایی در مادرید

به گزارش مجله کالارنا، نخست وزیر اسپانیا در سخنانی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید در پایتخت این کشور را بسیار نگران کننده ارزیابی کرد.

ابراز نگرانی نخست وزیر اسپانیا درباره شرایط وخیم کرونایی در مادرید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا درباره صعود چشمگیر موارد جدید ابتلا به کرونا در مادرید و اطراف آن ابراز نگرانی کرده و گفت: شرایط بهداشت عمومی و توسعه و گسترش این بیماری همه گیر در پایتخت بسیار نگران کننده است.

وی یکی از دلایل به وجود آمدن این شرایط را زندگی پرجنب و جوش شبانه در مادرید دانست.

نخست وزیر اسپانیا در عین حال شرایط فعلی را با شرایطی که در ماه مارس وجود داشت قابل قیاس ندانسته و گفت: هیچ دلیلی برای اعلام شرایط اضطراری در سرتاسر کشور از جمله منع رفت و آمد مانند آنچه در اسپانیا بین مارس و ژوئن برای مهار این بیماری همه گیر شکل گرفت وجود ندارد.

در اسپانیا اخیرا آمار مبتلایان روزانه به شدت افزایش پیدا کرده است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا از روز جمعه تا دوشنبه حدود 23 هزار مبتلای جدید در این کشور ثبت شده است و 1656 مورد هم در هفت روز گذشته در بیمارستان ها بستری شده اند که از بین آن ها 25 درصد مربوط به منطقه مادرید بوده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اسپانیا بیش از 460 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 29152 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1262

به "ابراز نگرانی نخست وزیر اسپانیا درباره شرایط وخیم کرونایی در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی نخست وزیر اسپانیا درباره شرایط وخیم کرونایی در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید