استقلال کار بزرگی انجام داد، الریان خطرناک تر از الکویت است

به گزارش مجله کالارنا، شاهرخ بیانی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد پیروزی سه بر صفر استقلال برابر الکویت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که استقلال توانست در بدترین شرایط به یک برد خوب دست پیدا کند.

استقلال کار بزرگی انجام داد، الریان خطرناک تر از الکویت است

وی اضافه کرد: از روزی که استراماچونی ایران را ترک کرد، آبی پوشان یک روز خوش نداشتند و هر روز با مسائل عجیب و پیچیده ای درگیر می شدند. آنها حتی برای سفر به امارات هم مسائل خاصی پیدا کردند.

بیانی در مورد ملاقات روز سه شنبه آبی پوشان برابر الریان قطر گفت: این تیم از بازیکنان با تجربه و حرفه ای سود می برد. مطمئناً الریان به مراتب حریفی خطرناک تر از الکویت است و استقلال باید یک بازی منطقی و به دور از احساسات را مقابل این تیم انجام داده تا بتواند از سد الریان هم عبور نموده و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال توضیح داد: مجیدی کار سختی در پیش دارد. او برابر الکویت عملکرد خوبی داشت و تقریبا تیم را با همان ترکیب زمان استراماچونی به میدان فرستاد و دیدیم که باز هم دیاباته و قائدی عملکردی پیروز داشتند و توانستند زمینه ساز پیروزی آبی پوشان شوند.

کاپیتان پیشین استقلال اظهار داشت: امیدوارم مجیدی و همکارانش با توجه به زمان کوتاهی که تا ملاقات برابر الریان قطر دارند، تیم را در همین فرم و آمادگی نگه داشته و برابر الریانی که از چند بازیکن حرفه ای سود می برد، فزونی پیدا نموده و به مرحله گروهی صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 810

به "استقلال کار بزرگی انجام داد، الریان خطرناک تر از الکویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال کار بزرگی انجام داد، الریان خطرناک تر از الکویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید