اصفهانیان: داور ملاقات ذوب آهن و فولاد اشتباه داشت

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) - سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه در هفته اول لیگ برتر یک اشتباه تاثیرگذار از سوی داورها اجرا شده، از عملکرد تیم های داوری ابراز رضایت کرد.

اصفهانیان: داور ملاقات ذوب آهن و فولاد اشتباه داشت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر فوتبال مطرح نمود: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی توجیهی پیش فصل داوران را به صورت وبینار انجام دادیم و همچنین تست های آمادگی جسمانی در استانها گرفته و نتایج آنها به کمیته داوران اعلام شد. عملکرد داوران در هفته اول را مثبت ارزیابی می کنم.

وی در ادامه افزود: با توجه به گزارش های ناظران مسئله ای خاصی در بازیها وجود نداشت، بجز یک مورد که در بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان، متاسفانه داور اشتباه داشت. در این هفته ترکیبی از داوران جوان و با تجربه را کنار یکدیگر قرار دادیم که خوشبختانه به خوبی توانستند به وظایف خود عمل نمایند.

سرپرست کمیته داوران در خاتمه خاطر نشان کرد: مانند گذشته جلسات بررسی را برگزار و مسابقات را بازبینی و بررسی خواهیم کرد. امیدوارم رفته رفته عملکرد داوران در زمین مسابقه بهتر گردد و شاهد قضاوت های بهتری هم از آنها در آینده باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1371

به "اصفهانیان: داور ملاقات ذوب آهن و فولاد اشتباه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: داور ملاقات ذوب آهن و فولاد اشتباه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید