الان وقت خوبی برای جدایی فکری نیست، حاشیه بلای جان استقلال است

به گزارش مجله کالارنا، گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: حاشیه های استقلال خیلی زیاد شده و این حاشیه ها از درون باشگاه ایجاد و به سطح هواداری وارد شده است. متاسفانه سالهاست برای استقلال خوب تصمیم گیری نمی شود تا آب خوش از گلوی هواداران آن پایین نرود. وقتی مدیران خوبی برای این باشگاه انتخاب نمی شود، نباید انتظار نتیجه ای جز این داشت.

الان وقت خوبی برای جدایی فکری نیست، حاشیه بلای جان استقلال است

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص احتمال تغییر و تحول در کادر فنی این تیم گفت: من موافق جدایی فکری نیستم. فکری می تواند بماند و با ایجاد تغییراتی در کادرش به کار ادامه دهد. شاید بیشتر مشکل متوجه اعضای کادر فنی باشد تا شخص فکری. همانطور که گفتم بهتر است فکری بماند و باشگاه هم از او حمایت کند.

وی بیان داشت: این باشگاه مسائل زیادی دارد که برای نتیجه دریافت همه این مسائل باید از بین برود. اگر امروز فکری را بردارند و فرد دیگری را بیاورند، تا این مسائل حل نشود اتفاق جدیدی نمی افتد. مگر می شود بدون زمین تمرین، پول و خیلی امکانات دیگر نتیجه گرفت.

حبیبی گفت: البته به کار فکری هم انتقاداتی وارد است که بهتر است در فرصت جدیدی که به او داده اند این مسائل را برطرف کند. به عنوان مثال یکی از انتقاداتی که خود من از نظر فنی به تفکرات فکری وارد می دانم، خارج شدن مسعود ریگی از ترکیب بود. ریگی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین بازیکنان است که عدم استفاده از او واقعاً جای تعجب و سئوال دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص احتمال کم کاری برخی از بازیکنان مقابل سپاهان به منظور زمینه سازی برای برکناری فکری بیان داشت: من نمی توانم این موضوع را قبول کنم. ضمن اینکه بازی را دیدم و اصلاً به این موضوع فکر نمی کنم. از نظر من بازیکنان داشتند تلاش خود را برای نتیجه گیری می کردند اما مسائل فنی باعث شد مقابل سپاهان شکست بخوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1561

به "الان وقت خوبی برای جدایی فکری نیست، حاشیه بلای جان استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الان وقت خوبی برای جدایی فکری نیست، حاشیه بلای جان استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید