امدادرسانی به 38 خانوار در عملیات مشترک هلال احمر و فدراسیون قایقرانی

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات کوهستان شول آباد با همکاری فدراسیون قایقرانی به دو روستای آب سرده وسه سوک بخش ذلقی که براثر بارش باران و بالا آمدن آب رودخانه در محاصره آب قرار گرفته بودند، امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 38 خانوار در عملیات مشترک هلال احمر و فدراسیون قایقرانی

صارم رضایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام ضرورت دسترسی به این دو روستا توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان الیگودرز تیم امداد ونجات سیلاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کل کشور به همراه اعضای تیم فدراسیون قایقرانی که در استان مستقر بودند امدادرسانی شد.

وی بیان نمود: تیم های عملیاتی به سرپرستی دکتر محمد کبادی رئیس اداره پایگاه های امداد و نجات دریایی و عوامل پایگاه امداد ونجات کوهستان شول اباد با استفاده از قایق کایاک وعبور از رودخانه خود را به این روستا رساندند.

این مسئول گفت: پس از عبور از رودخانه اقلام امدادی مورد نیاز در اختیار 38خانوار در دو روستای آب سرده و سه سوت قرار داده شد.

رضایی در پایان گفت: با بازگشایی راه دسترسی به مناطق صعب العبور شهرستان الیگودرز امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل توسط جمعیت هلال احمر الیگودرز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 910

به "امدادرسانی به 38 خانوار در عملیات مشترک هلال احمر و فدراسیون قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 38 خانوار در عملیات مشترک هلال احمر و فدراسیون قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید