انتقاد از عدم به روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از عدم به روز رسانی سامانه شفافیت انتقاد کرد.

انتقاد از عدم به روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران

احمد صادقی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از قرائت حساب های هزینه و عایدی شهرداری تهران در 11 ماه سال 1400 در تذکری ضمن انتقاد از عدم بروز رسانی سامانه شفافیت گفت: گزارش ها باید در وب سایت شفافیت گذاشته گردد. بنده بارها تذکر دادم که چرا این سامانه به روزرسانی نمی گردد اما نه پاسخی بابت تذکرات دریافت کردم و نه سامانه ها بروز شدند.

وی ادامه داد: وقتی از سازمان فاوا می پرسیم پاسخ می دهند که ما فقط زیرساخت را آماده می کنم و آقای محمدخانی باید گزارش های تخصصی را تایید کند و بعد از کنترل کمیته شفافیت بارگزاری گردد اما متاسفانه تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

صادقی در ادامه بخشی از گزارش های ثبت شده را قرائت کرد و گفت: در زمینه عملکرد بودجه گزارش سال 97 و 98 کامل است در سال 99 گزارش عملکرد به تفکیک سال و ماه است و سال 1400 امروز قرائت شد. از طرفی نه تنها گزارش ها به روز نمی شوند بلکه به گونه ای هم بارگزاری می گردد که برای مردم قابل فهم نیست. مردم نمی توانند متوجه شوند ریز هزینه ها در کجا مصرف می گردد و معاونت مالی در شیوه گزارش دهی سامانه شفافیت به نظر می رسد که باید بازنگری مجدد نمایند.

در ادامه ناصر امانی در واکنش به صحبت های صادقی گفت: انشالله عقب ماندگی سامانه شفافیت در این دوره جبران گردد و این ضعف مدیریت شهری دوره تازه نسبت به دوره گذشته تلقی می گردد و نباید این بهانه ها را دست دیگران دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2116

به "انتقاد از عدم به روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عدم به روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید