ایجاد اشتغال برای هزار و 119 نفر طی سال گذشته در قم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، مهرداد غضنفری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نسبت به سال گذشته پروژه های هفته دولت رشد قابل توجهی داشته و توسعه پروژه ها با لحاظ اولویت های استان و نگاه به تمام بخش ها از ویژگی های دیگر پروژه های هفته دولت در قم است.

ایجاد اشتغال برای هزار و 119 نفر طی سال گذشته در قم

وی بیان داشت: اولین روز هفته دولت مراسم خطبه خوانی در حرم کریمه اهل بیت(ع) و سخنرانی قبل از خطبه برای مدیران کل دستگاه های اجرایی تنظیم نموده ایم و همچنین با حضور در بخش ها به عنوان سخنران قبل از خطبه ها برای مردم سخنرانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم اضافه کرد: برای افتتاح پروژه ها سفر مقامات به بخش ها و مناطق را داریم و همچنین شورای برنامه ریزی و شورای اداری استان قم با حضور مقامات کشوری برگزار می گردد.

وی با اشاره به کلیت پروژه های هفته دولت در قم ابراز کرد: در حوزه عمرانی 88 پروژه با اعتباری بالغ بر 267 میلیارد تومان، اقتصادی 79 پروژه با سرمایه گذاری 147 میلیارد تومان، 12 پروژه آموزشی با اعتبار 56 میلیارد تومان و در حوزه درمان دو پروژه با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان اجرا شده است.

غضنفری اعلام کرد: بسیاری از پروژه ها در فاصله هفته دولت سال قبل تا سال جاری افتتاح گردیده است و اعتبار 471 میلیارد تومان درخصوص ایجاد اشتغال برای 1119 نفر از سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

وی با اشاره به تأمین منابع اضافه کرد: از منابع دولتی 11 میلیارد تومان معادل 23 درصد و سایر منابع 76 درصد بوده است. تعدادی از پروژه ها با اعتبار 30 میلیارد تومان در قالب 30 پروژه کلنگ زنی خواهد شد و در مجموع 184 پروژه با عتبار 501 میلیارد تومان افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 16

به "ایجاد اشتغال برای هزار و 119 نفر طی سال گذشته در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال برای هزار و 119 نفر طی سال گذشته در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید