بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مردان مشخص شدند

به گزارش مجله کالارنا، دومین روز از بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون گرامی داشت دهه مبارک فجر و در مرحله یک هشتم نهایی مردان، بعدازظهر جمعه آغاز شد و بدمینتون بازان حاضر در این پیکارها تا پاسی از شب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مردان مشخص شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در قسمت یک نفره بازیکنان کشورهای سنگاپور، اندونزی، ایتالیا و لهستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در این قسمت بدمینتون بازان کشورمان از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

هم چنین در قسمت دو نفره نیز تیم های دو نفره کشورهای هند، فرانسه، ایران، اندونزی با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک چهارم راه یافتند.

تیم های دو نفره ایران متشکل از تیم های دونفره امیرحسین نورعلیان و امیر قاسمی، فرزین خانجانی و سروش اسکندری هستند که ملی پوشان کشورمان در ادامه این رقابت ها و در مرحله یک چهارم نهایی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم های دو نفره هند قرار خواهند گرفت.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 تا 24 بهمن ماه جاری و با شرکت 17 تیم خارجی (اندونزی، سوریه، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، پرتغال، سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا، مالزی، فرانسه، لهستان، هند، عراق، روسیه و نیجریه) به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 666

به "بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مردان مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مردان مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید