باشگاه تراکتورسازی: مجوز حرفه ای نگرفتیم و مسئله ای نیست

به گزارش مجله کالارنا، معاونت ورزشی باشگاه تراکتورسازی می گوید: عدم کسب مجوز حرفه ای تهدیدی را متوجه تیم تراکتورسازی نمی کند.

باشگاه تراکتورسازی: مجوز حرفه ای نگرفتیم و مسئله ای نیست

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه تراکتورسازی، این فصل موفق نشد، مجوز حرفه ای خود را از کمیته بدوی صدور این مجوز کسب کند. این خبر واکنش های مختلفی را در پی داشت و باعث نگرانی طرفداران این تیم شده بود. به همین دلیل باشگاه طی انتشار اطلاعیه ای روی سایت رسمی باشگاه اعلام کرده که با توجه به حضور نداشتن تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، صادر نشدن مجوز حرفه ای هیچ خللی در فعالیت های این باشگاه ایجاد نمی نماید.

باشگاه تراکتورسازی در خبری که روی سایت منتشر کرده، نوشته:

در پی صدور اطلاعیه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای در رابطه با وضعیت باشگاه ها برای دریافت مجوز حرفه ای و اعلام اینکه باشگاه تراکتور سازی، در بخش ممیزی اسناد و ثبت مدارک در سیستم CLAS در موعد مقرر قانونی، نسبتاً مطلوب عمل کرده اما به دلیل نقص مدارک و مستندات، در موعد قانونی، حائز شرایط جهت اخذ مجوز حرفه ای و یا ملی در فصل جاری 2019 نیست، معاونت ورزشی باشگاه تراکتورسازی می گوید: مجوز حرفه ای برای باشگاه هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند حائز اهمیت است و اگر باشگاهی نتواند این مجوز را کسب کند از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می گردد.

او همچنین تأکید می نماید: به طور مثال نفت تهران که به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت به علت مسائل مالی و بدهی نتوانست مجوز را در زمان قانونی کسب کند و باشگاه ذوب آهن جایگزین این تیم شد.

علی دهقانی همچنین می گوید: در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که از بهمن ماه سال جاری شروع می گردد، تیم های پرسپولیس و استقلال قهرمانان لیگ و جام حذفی به همراه ذوب آهن و سایپا در این مسابقات شرکت خواهند کرد در نتیجه عدم کسب مجوز حرفه ای تهدیدی را متوجه تیم تراکتورسازی نمی نماید.

او تأکید می نماید: اما اگر در مسابقات این فصل لیگ برتر که اردیبهشت ماه تمام می گردد بتوانیم قهرمان و یا جزیی از3 تیم برتر جدول رده بندی باشیم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم، تا مردادماه 98 فرصت داریم تا پرونده بدهی های داخلی و بین المللی بازمانده از گذشته این باشگاه را حل و فصل نماییم در غیراین صورت فرصت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 - 2021 را از دست خواهیم داد.

340 – 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 84

به "باشگاه تراکتورسازی: مجوز حرفه ای نگرفتیم و مسئله ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تراکتورسازی: مجوز حرفه ای نگرفتیم و مسئله ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید