تحریم خط لوله نورد استریم2 توسط آمریکا برای ترساندن اروپا است

به گزارش مجله کالارنا، تحریم های جدید آمریکا تنها محدود به خط لوله گاز نورداستریم 2 نیست، بلکه کل اتحاد انرژی بین روسیه و اروپا را هدف قرار داده است.

تحریم خط لوله نورد استریم2 توسط آمریکا برای ترساندن اروپا است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، الکساندر راهر، رئیس انجمن تحقیقات روسیه و آلمان می گوید: تحریم های جدید آمریکا تنها خط لوله گاز نورداستریم 2 را محدود نمی کند، بلکه کل اتحاد انرژی بین روسیه و اروپا را هدف قرار داده است.

این اظهارات به دنبال تصویب لایحه تحریم پیمانکاران سازنده خط لوله نورداستریم 2 در سنای آمریکا بیان می گردد. قرار است این لایحه به زودی به امضای ترامپ رسیده و به قانون تبدیل گردد.

به گفته راهر شرکت های اروپایی مشارکت کننده در این پروژه فرصت کافی برای تکمیل آن، قبل از اجرای تحریم های آمریکا را خواهند داشت. طبق این لایحه تحریمی، شرکت ها 30 روز وقت خواهند داشت تا دست از فعالیت خود بکشند.

راهر می گوید: شرکت های اروپایی وقت کافی برای تکمیل نورداستریم 2 خواهند داشت و ترامپ هم به این موضوع مطلع است. بنابراین او نمی تواند این خط لوله روسی را متوقف کند، بلکه قرار است از این لایحه برای ترساندن اروپا و فشار به این اتحادیه در آینده استفاده کند.

او افزود: آمریکا به دنبال افزایش نفوذ خود در اروپا با ایجاد اختلاف بین اروپای غربی و شرقی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 669

به "تحریم خط لوله نورد استریم2 توسط آمریکا برای ترساندن اروپا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم خط لوله نورد استریم2 توسط آمریکا برای ترساندن اروپا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید