ترامپ دستور اجرایی ممنوعیت مهاجرت به آمریکا را امروز امضا می کند

به گزارش مجله کالارنا، رئیس جمهور آمریکا گفت دستور اجرایی ممنوعیت موقت مهاجرت به این کشور را به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا امروز امضا می کند.

ترامپ دستور اجرایی ممنوعیت مهاجرت به آمریکا را امروز امضا می کند

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه فرمان اجرایی ممنوعیت مهاجرت به این کشور را امضا می کند.

رئیس جمهور آمریکا در اولین پیام توئیتری امروز خود نوشت: امروز فرمان اجرایی ممنوعیت مهاجرت به کشورمان را امضا خواهم کرد.

ترامپ در ادامه این پیام آورد: در همین حال، حتی بدون این دستور هم مرز جنوبی ما با دیوار مرزی جدید 170 مایلی و 27 سرباز مکزیکی به طور قابل ملاحظه ای تقویت شده، از جمله برای (مقابله با) قاچاق انسان بسیار محکم است.

رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته گفت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مهاجرت به این کشور را به صورت موقت به تعلیق در می آورد. او در توئیتر خود نوشت: با توجه به حمله دشمن نامرئی (ویروس کرونا) و همچنین ضرورت حفاظت از مشاغل مردم آمریکا، فرمانی اجرایی امضا خواهم کرد تا به طور موقت مهاجرت به آمریکا متوقف شود.

ترامپ پیشتر هم گفت کرونا نشان داده که نباید به هیچ کشور خارجی اعتماد کرد.بسیاری از دموکرات ها رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا را متهم می کنند که برای دستیابی به اهداف درازمدت خود در زمینه محدودیت مهاجرت به این کشور، از همه گیری ویروس کرونا سوء استفاده می کند.

اتباع خارجی در حال حاضر قادر به پیگیری درخواست اقامت دائم در آمریکا نیستند، زیرا بسیاری از کنسولگری های این کشور به دلیل همه گیری ویروس کرونا از ماه گذشته تعطیل شده اند.

آمریکا با فاصله بسیار زیاد در صدر کشور های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا قرار گرفته است. براساس جدیدترین آمار اعلام شده، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به رقم بی سابقه 810 هزار تن رسید. از این میان، متاسفانه تا به امروز بیش از 44 هزار و 500 بیمار جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1055

به "ترامپ دستور اجرایی ممنوعیت مهاجرت به آمریکا را امروز امضا می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دستور اجرایی ممنوعیت مهاجرت به آمریکا را امروز امضا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید