ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف حذف نمی گردد، تمدید مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع

به گزارش مجله کالارنا، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف بدون حذف ترم و با افزایش 2 تا 3 هفته به ترم به خاتمه می رسد.

ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف حذف نمی گردد، تمدید مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، رشتچیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در نشستی مجازی در سامانه دانشگاه شریف اظهارداشت: ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف بدون حذف ترم و با افزایش 2 تا 3 هفته به ترم به انتها می رسد و همه استادان ملزم به برگزاری کلاس های تدریس یا برطرف اشکال به صورت مجازی هستند و اگر برای استادی مسئله ای برای تدریس مجازی رخ داد، استاد کمکی یا دانشجوی دکتری جایگزین وی می گردد.

همچنین عماد فاطمی زاده معاونت دانشجویی این دانشگاه شریف هم در این نشست درباره شرایط اینترنت رایگان وعده شده توسط وزارت ارتباطات گفت: قرار بود که اینترنت دانشگاه ها رایگان باشد که در نهایت هزینه اینترنت استفاده از سامانه آموزش مجازی یک سوم شد.

تمدید مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع

غلامرضا وثوقی مدیر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه هم از بازنگری در شرایط انتها نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد ترم 6 با هدف تسهیل در زمان دفاع اطلاع داد و گفت: مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع تمدید می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1012

به "ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف حذف نمی گردد، تمدید مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تحصیلی جاری در دانشگاه شریف حذف نمی گردد، تمدید مهلت تحویل انتها نامه تا دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید