تشریح تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر به همراه تاریخ اردوهای تیم ملی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله کالارنا، بر اساس تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، اردوهای تیم ملی، لیگ قهرمانان آسیا و ... معین شد.

تشریح تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر به همراه تاریخ اردوهای تیم ملی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های لیگ رجحان، تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اعلام شد. بر این اساس، دور جدید مسابقات از آدینه سی ام تیرماه شروع شده و هفتم اردیبهشت به خاتمه می رسد.

این مسابقات تا هفته پنجم یعنی 27 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و سپس لیگ به دلیل اردوی تیم ملی (ملاقات ایران - سوریه و ایران - کره جنوبی)، رقابت های جام حذفی و همچنین در صورت صعود نمایندگان ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مدت 4 هفته تعطیل می گردد.

بیست وسوم شهریور تا 6 مهر ماه، هفته ششم تا هشتم پیگیری شده و از هفتم مهرماه تا نوزدهم همین ماه مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می گردد و لیگ تعطیل خواهد شد.

هفته نهم تا دوازدهم از تاریخ بیستم مهر تا سیزدهم آبان برگزار شده و سپس لیگ به مدت 16 روز به دلیل تقویم فیفا تعطیل خواهد شد. پس از آن لیگ بار دیگر از 29 آبان پیگیری و دهم آذر ماه نیم فصل اول به اتمام خواهد رسید. تعطیلات نیم فصل 19 روز بوده و بیست نهم همین ماه بازی های برگشت هفدهمین دوره لیگ شروع می گردد.

این رقابت ها تا هفته بیست سوم یعنی بیستم بهمن پیگیری می گردد. پس از خاتمه این هفته، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی بزرگسالان تا ششم اسفندماه برگزار خواهد شد. از ششم اسفند هفته بیست وچهارم شروع شده و تا دوازدهم اسفند هفته بیست وپنجم نیز برگزار خواهد شد.

بار دیگر لیگ به دلیل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اردوی تیم ملی برای بازی های فیفادی و همچنین ایام نوروز تعطیل خواهد شد. از نهم فروردین ماه تا 24 همین ماه، هفته بیست وششم تا بیست وهشتم برگزار خواهد شد. از 25 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه، هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می گردد. دو هفته خاتمهی لیگ برتر هم طی روزهای سوم اردیبهشت ماه تا هفتم برگزار خواهد شد.

طبق این تقویم، مرحله اول جام حذفی در روزهای دوم و سوم شهریور شروع و مرحله دوم شانزدهم و هفدهم همین ماه برگزار می گردد. بین هفته یازدهم تا دوازدهم یعنی هشتم و نهم آبان ماه امسال مرحله سوم برگزار خواهد شد. تیم ها در تاریخ 14 و 15 آذرماه مرحله چهارم جام حذفی را برگزار می نمایند. بعد از هفته بیست وپنجم لیگ برتر، مرحله پنجم جام حذفی پیگیری می گردد.

سیزدهم اردیبهشت ماه فینال جام حذفی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 734

به "تشریح تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر به همراه تاریخ اردوهای تیم ملی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح تقویم هفدهمین دوره لیگ برتر به همراه تاریخ اردوهای تیم ملی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید