توافق جدید برای اعطای وام به یونان

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران : صندوق بین المللی پول از اعطای وام به یونان برای یاری به اقتصاد رو به ورشکستگی این کشور اطلاع داد.

توافق جدید برای اعطای وام به یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، وزرای دارایی منطقه یورو و رئیس صندوق بین المللی پول برای کاهش 40 میلیارد یورو از بدهی های یونان به توافق رسیدند تا از 13 دسامبرسال جاری تا خاتمه ماه مه سال 2013، به این کشور وام اعطا نمایند.

پس از برگزاری جلسات متعدد در هفته های اخیر پیرامون حل بحران مالی یونان، اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول درحالی به توافق رسیدند که قرار است یونان تمام بدهی خود به طلبکاران را به وسیله اصلاح مالیاتی پرداخت کند.

اگرچه این وام که در چهار قسط پرداخت می گردد، به کاهش نوسانات نقدینگی بانک ها و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت یاری می نماید اما به نظر می رسد که بحران مالی یونان را از سال 2016 تشدید کند، بطوریکه یونان مجدد نیازمند وامهای بین المللی شده ومی بایست بودجه اولیه خود را افزایش دهد.

آنتونیو ساماراس، نخست وزیر یونان درحالی از اعطای وام به یونان برای خروج از بن بست مالی این کشور استقبال می نماید که می بایست اقساط وام را در مدت زمان 30 سال و با بهره 10ساله بازپرداخت کند.

خاتمه پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 308

به "توافق جدید برای اعطای وام به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق جدید برای اعطای وام به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید