جدیدترین اخبار پرسپولیس، مذاکره پرسپولیس با شهریار مغانلو خبرنگاران

به گزارش مجله کالارنا، پرسپولیس برای نیم فصل به دنبال خرید یک مهاجم نوک است تا ضعف عظیم سرخ ها در ادامه فصل رفع گردد.

جدیدترین اخبار پرسپولیس، مذاکره پرسپولیس با شهریار مغانلو خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس امروز در مراسم رونمایی از تندیس 6 قهرمان ورزشی حضور داشت و در انتها مراسم به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شکوری درباره آخرین شرایط جابجایی باشگاه پرسپولیس، گفت: یحیی گل محمدی بر اساس احتیاج تیم، لیستی را برای خرید بازیکنان در اختیارمان قرار داده است. به همین دلیل مهدی ترابی را جذب کردیم. امیدوارم بتوانیم خریدهای بعدی را انجام بدهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره خبر مذاکره با شهریار مغانلو و احتمال جذب این بازیکن تاکید نمود: درباره نفر خاصی صحبت نمی کنیم. سیاست ما همان سیاست ترابی است. در آرامش حرکت می کنیم و وقتی قطعی گردد، اطلاع رسانی می کنیم.

با این اظهارات شکوری احتمالا مغانلو در لیست خرید پرسپولیس است و مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را انجام داده اند و در انتظار رسیدن به توافق نهایی هستند. مغانلو در ابتدای فصل با رقم ناچیزی راهی پرتغال شد. رقمی در حدود 130 هزار دلار. در صورتی که او در ایران حتی پیشنهاد 7 میلیاردی هم داشت. با این حال او ترجیح داد با نیمی از مبلغ دریافتی در لیگ ایران راهی پرتغال گردد. باید دید مهاجم سابق پیکان که در تابستان هم در لیست خرید سرخ ها بود پیروز به راضی کردن باشگاه سانتاکلارا خواهد بود یا نه. تیمی که سرمربی آن اعتقاد چندانی به مغانلو ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1586

به "جدیدترین اخبار پرسپولیس، مذاکره پرسپولیس با شهریار مغانلو خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار پرسپولیس، مذاکره پرسپولیس با شهریار مغانلو خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید