جیانی دی بیاسی سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

به گزارش مجله کالارنا، جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار نامدار ایتالیایی مدعی شد جیانی دی بیاسی در آستانه هدایت تیم ملی ایران واقع شده است.

جیانی دی بیاسی سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، این خبرنگار ایتالیایی اذعان داشت بعد از دوران عجیب حضور آندره ا استراماچونی در ایران، حالا ممکن است یک سرمربی ایتالیایی دیگر نیز راهی این کشور شده و این بار هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گیرد. فدراسیون فوتبال ایران آماده دادن پیشنهاد رسمی و توافق با جیانی دی بیاسی بوده و قرار است این سرمربی تا انتها جام جهانی قطر 2022 سرمربی ایران شود.

سرمربی پیشین تیم هایی چون تورینو، مودنا، اودینزه و سرمربی سابق تیم ملی آلبانی، پیشنهادی 30 ماهه برای توافق دریافت کرده و پیش بینی می شود مذاکرات طی مدت 48 ساعت آینده نهایی شود.

این در حالیست که در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور یک سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی کشورمان مطرح شده و نام هایی چون علی دایی و امیر قلعه نویی نیز در این رابطه عنوان شده بود، اما حالا به نظر می رسد جیانی دی بیاسی از دیگر نامزدهایی است که شانس بیشتری برای تصدی این پست دارد.

در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال حضور جیانی دی بیاسی روی نیمکت تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس نیز مطرح شده بود، اما حالا تیم ملی ایران ممکن است مقصد نهایی این سرمربی ایتالیایی باشد.

  • قلعه نویی: هیچ مذاکره ای برای تیم ملی نداشته ام
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 796

به "جیانی دی بیاسی سرمربی تیم ملی ایران می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیانی دی بیاسی سرمربی تیم ملی ایران می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید