حناچی دل به مترو دهد می توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم

به گزارش مجله کالارنا، هاشمی درباره وعده مدیریت شهری برای افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو توضیحاتی داد.

حناچی دل به مترو دهد می توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به بازدید خود از فرایند پیشرفت بخش شمالی خط 7 گفت: از فرایند پیشرفت بخش شمالی خط 7 و تقاطع آن با خط 10 که در منطقه 2 واقع در میدان کتاب بازدید داشتم.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: در بازدید خود از فرایند ساخت خط 10 مترو گزارشی ارائه و ساز و کار ساخت ایستگاه تقاطعی و اتصال خط 7 و 10 و دستگاه TBM تشریح شد.

هاشمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی قرار است تا شهریورماه ایستگاه برج میلاد افتتاح شود و به همین علت بازدیدی نیز از آخرین شرایط این ایستگاه داشتم و در ادامه توضیحاتی از فرایند اعتبارات، اوراق مشارکت و نحوه استفاده از روش TOD (خیابان کامل) ارائه شد.

او با اشاره به قول مدیریت شهری برای افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو گفت: در بازدید خود تذکرات لازم را برای عمل به وعده افتتاح ماهانه یک ایستگاه دادم تا بر اساس وعده های داده شده به فرایند احداث مترو سرعت بخشیده شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت شهری می تواند به وعده افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو عمل کند گفت: پیشرفت ایستگاه های در دست احداث نزدیک به 80 درصد است و اگر آقای حناچی دل به مترو بدهد می توانم به وعده داده شده مبنی بر افتتاح 12 ایستگاه در سال جاری عمل کرد.

افتتاح مترو برج میلاد تا شهریور ماه

طلب 677 میلیاردی شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1178

به "حناچی دل به مترو دهد می توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی دل به مترو دهد می توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید