خبرنگاران بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب تجهیز می شود

به گزارش مجله کالارنا، قصرشیرین- خبرنگاران- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب با پیگیری های اجرا شده به دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز تجهیز می شود.

خبرنگاران بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب تجهیز می شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، شهریار حیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان الزهراء (س) گیلانغرب اضافه نمود: پیگیری های اجرا شده به منظور تجهیز بیمارستان این شهرستان به تجهیزات و امکانات روز اجرا شده و از طریق وزارت بهداشت و درمان قول مساعد لازم برای تجهیز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن و همچنین دستگاه اکسیژه ساز اخذ شده و قرار شده است طی روزهای آینده عملی شود.

وی از تحویل 2 تخت آی سی یو، دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) و ده ها دستگاه تجهیزات پزشکی نظیر امکانات تب سنج، کپسول های اکسیژن به این بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب خبر داد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی متعهد شده در سریع ترین زمان ممکن نیازهای بیمارستان گیلانغرب را برطرف کند.

فرماندار گیلانغرب هم از تشکیل قرارگاه عملیاتی کنترل محله محور بیماری کرونا در این شهرستان خبرداد.

کوروش محمودیان اضافه نمود: آمادگی لازم به منظور اجرای محدودیت های جدید در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه آمار تعداد فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان به 48 مورد رسیده، گفت: تعداد افراد مبتلا نیز براساس معیارهای قطعی از ابتدا تا امروز نیز 861 تن است.

فرماندار گیلانغرب ابراز امیدواری کرد با صبوری، همراهی و همکاری کامل مردم و تلاش و جدید مسوولان بتوانیم بیماری را مهار کنیم.

310 بیمار جدید کووید 19 در کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت: 310 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان شناسایی شدند که از این تعداد 62 مورد بیمار بستری و 248 مورد سرپایی بودند.

مهدی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 12 نفر در استان کرمانشاه بر اثر ویروس کرونا فوت کردند که شامل چهار نفر در کرمانشاه، سه نفر در کنگاور و در شهرستان های اسلام آبادغرب، هرسین، گیلانغرب و روانسر نیز هرکدام شامل یک نفر می شود.

وی اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 185 نفر در استان کرمانشاه با علایم بیماری کووید 19 بستری و 198 مورد بیمار هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی در سرانجام گفت: هم اکنون 977 بیمار مربوط به کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1396

به "خبرنگاران بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب تجهیز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب تجهیز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید