خبرنگاران داستان های داغ بچگانه سروش در بازار نشر

به گزارش مجله کالارنا، تهران- خبرنگاران- یک مهمانی، یک چیزی و من این قدم تو اون قدی تازه ترین رمان های بچه ها است که از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

خبرنگاران داستان های داغ بچگانه سروش در بازار نشر

یک مهمانی؛ یک چیزی نوشته یگانه مرادی لاکه با تصویرگری مریم اخباری از سوی انتشارات سروش برای گروه سنی الف و ب روانه بازار نشر شد.

این کتاب کودک با زبان بچه هاه خرگوش تپلی توی مزرعه یک هویج گنده پیدا کرد... داستان های حیوانات را مطرح می نماید؛ این کتاب 16 صفحه ای با تصاویر رنگی به قیمت 12 هزار تومان منتشر شده است.

یگانه مرادی لاکه عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است؛ از وی تا به امروز آثاری چون بچه تمساح کجا رفت؟ رمال معمولی رمال پادشاه،مسابقه بزرگ سوارکاری، چرخونک و یک ریسه قصه و لنگه کفش خندید در حوزه ادبیات داستانی بچه ها منتشر شده است.

همچنین کتاب داستان کودک من این قدم، تو اون قدی اثر این نویسنده است که با تصویرگری فاطمه مددی و با موضوع داستان های تخیلی برای گروه سنی ب نوشته و به چاپ رسیده است.

لپ گلی دور حیاط می دوید و با خوش حالی آواز می خواند: خیلی قشنگه ممنون بابابزرگه ممنون، پیشی کوچولو پرسید چی شده آواز می خونی؟چی قشنگه؟؛ لپ گلی ایستاد جوراب های منگوله دارش را بالا گرفت و گفت: این جوراب ها را ببین بابابزرگه بهم عیدی داده ، عید که میشه بزرگ تر ها به کوچیک ترها عیدی میدن...

نویسنده در این کتاب با زبان قصه و شعر برای بچه ها زیر 6 سال به بیان رسم دیرینه عید نوروز می پردازد. این کتاب 16 صفحه ای 10 هزار تومان قیمت دارد.

گروه ب سالهای شروع دبستان (کلاس های اول، دوم و سوم) است که سن مهمی برای فراگیری بچه ها محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران داستان های داغ بچگانه سروش در بازار نشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داستان های داغ بچگانه سروش در بازار نشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید