خبرنگاران صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله کالارنا، تبریز- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در استان صادر شد.

خبرنگاران صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

مرتضی آبدار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال طرح های سرمایه گذاری گردشگری، پیروز به اخذ موافقت اصولی شده و در حال طی مراحل اخذ مجوز اجرا هستند.

وی به اشتغال مستقیم پیش بینی شده بر اساس 75 طرح مذکور اشاره نمود و گفت: بر اساس طرح های ارایه شده سرمایه گذاری و توسعه حوزه گردشگری آذربایجان شرقی، در این ارتباط برای 2 هزار و 132 نفر شغل برای پیشبرد اهداف این طرح ها، ایجاد می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: در میان طرحهای پیروز به اخذ موافقت اصولی در امسال، 10 طرح به ساخت هتل های چهار ستاره، سه ستاره، 2 ستاره و هتل آپارتمان در سطح استان برای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری استان اختصاص یافته است.

آبدار همچنین در مورد طرح هایی که پیروز به کسب مجوز شده اند، گفت: امسال هفت فقره مجوز در شهرستان های آذرشهر، تبریز، جلفا، سراب، کلیبر، میانه و هریس صادر شده است.

وی اعلام نمود: حجم کل سرمایه گذاری طرح های گردشگری آذربایجان شرقی در امسال 647 میلیارد و 222 میلیون و 400 هزار تومان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 905

به "خبرنگاران صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید