خبرنگاران متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام داده اند

به گزارش مجله کالارنا، بندرعباس - خبرنگاران - استاندار هرمزگان گفت: متخصصان متعهد و مومن فعال در جهاد دانشگاهی پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام داده و برای کشور افتخارآفرینی نموده اند.

خبرنگاران متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام داده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فریدون همتی استاندار هرمزگان با تبریک 16 مرداد چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی در شکل گیری انقلاب علمی و فرهنگی در عرصه دانشگاهی کشور بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: این نهاد با فعالیت های مناسب خود زمینه مناسبی را برای ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی و انقلابی در دانشگاه ها فراهم کرد که این فعالیت ارزنده قابل تقدیر است.

وی افزود: جهاددانشگاهی هرمزگان نیز به دو مساله کار علمی و فرهنگی توجه داشته و باید در راستای فعالیت های پژوهشی و فراوری ثروت از علم کار کند.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در هرمزگان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه جهاددانشگاهی استان از دستاوردهای این نهاد در زمینه های علمی و پژوهشی استفاده نمایند.

همتی اضافه نمود: در جهاددانشگاهی هم طرح های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فاخر داده اجرای می گردد که باعث موفقیت برنامه های این نهاد شده است.

وی اضافه نمود: اگر روحیه جهادی، انقلابی بودن، کسب رضای الهی، در صحنه بودن و رویکرد خلاقانه و نوآورانه ادامه یابد به اهداف انقلاب و نظام بیشتر می رسیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1211

به "خبرنگاران متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده ترین فعالیت های علمی را انجام داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید