خبرنگاران مدارس الیگودرز تا انتها ماه رمضان تعطیل است

به گزارش مجله کالارنا، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مدارس این شهرستان تا انتها ماه رمضان همچنان تعطیل است و اجازه بازگشایی ندارند.

خبرنگاران مدارس الیگودرز تا انتها ماه رمضان تعطیل است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حمید کشکولی شامگاه آدینه به رسانه ها گفت: مدارس الیگودرز فعلا بازگشایی نمی گردد و پس از ماه مبارک رمضان نیز در خصوص تداوم تعطیلی آموزشگاههاتصمیم گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس در الیگودرز همچون سالهای قبل برگزار نخواهد شد توضیح داد: روز جهانی قدس در این شهرستان به لحاظ ضرورت جلوگیری از اجتماعات مردمی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، به صورت رژه یگان های موتوری و خودرویی در سطح شهر برگزار می گردد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا ورود ارباب رجوع به تمامی ادارات شهرستان بدون ماسک و دستکش ممنوع است.

وی همچنین گفت: اداررات الیگودرز با دو سوم کارکنان خود فعالیت خواهند کرد و آنها نیز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید فطر توضیح داد: در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

تا 26 اردیبهشت کل مبتلایان به کرونا در ایران 116 هزار و 635 نفر، بهبودیافتگان 91 هزار و 836 و فوتی ها 6 هزار و902 نفر بوده است.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1101

به "خبرنگاران مدارس الیگودرز تا انتها ماه رمضان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس الیگودرز تا انتها ماه رمضان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید