خبرنگاران مدیرعامل آبفا خوزستان: آب اهواز تا غروب وصل می گردد

به گزارش مجله کالارنا، اهواز - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: قطعی آب اهواز به دلیل بروز حادثه در تصفیه خانه شماره 2 بوده و تا غروب امروز مشکل رفع و آب شبکه وارد مدار می گردد.

خبرنگاران مدیرعامل آبفا خوزستان: آب اهواز تا غروب وصل می گردد

صادق حقیقی پور روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به مسائل ایجاد شده در زمینه قطع آب منطقه غرب اهواز گفت: با توجه به افزایش مصرف آب سالانه در فصل تابستان در مناطق مختلف استان ، تقویت و تعمیر(اورهال) تصفیه خانه در فصل زمستان در دستور کار قرار می گیرد تا در فصل گرم مردم استان با مشکل قطعی آب روبرو نشوند.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه شماره 2 اهواز دارای 6 الکترو پمپ است که از روزهای گذشته تعمیر و اورهال آنها شروع شد و تا روز گذشته پنج الکتروپمپ بدون هیچ مسئله ای برای آب اهواز، تعمیر و اورهال شدند اما متاسفانه در زمان باز و بسته کردن الکترو پمپ شماره6 در شب گذشته ، واشر شیر پمپ دچار پارگی شد و ایستگاه پمپاژ زیر آب رفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: از ساعت سه بامداد که این حادثه رخ داد ناچار شدیم آب بعضی مناطق اهواز را قطع و ایستگاه پمپاژ را جهت رفع مشکل خاموش کنیم و شرایط تا اندازه ای سخت شده بود که ناچار شدیم از غواص برای تعمیر شیر پمپ استفاده کنیم که این عملیات همچنان ادامه دارد.

حقیقی پور گفت: استارت پمپ ها از عصر امروز زده می گردد و امید است هرچه سریعتر آب مناطق اهواز وصل گردد.

وی یادآور شد: چنین حادثه ای در تصفیه خانه ها امر طبیعی است به طوریکه اورهال پمپ ها چنانچه در فصل سرما انجام گردد، مردم با مسائل کمتری روبرو می شوند چرا که قطعی آب در فصل تابستان به مراتب سخت تر است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: این استان از اسفندماه به بعد وارد فاز گرما شده و امکان تعمیرات وجود ندارد به همین جهت همکاران ما با سرعت بالا در حال اجرا تعمیرات هستند.

وی گفت: اکنون 50 درصد شهرستان اهواز با افت فشار یا قطعی آب روبرو هستند که احتیاج است در شرایط کنونی آرامش بیشتری بر این شهرستان حاکم باشد تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکل را رفع کنیم.

حقیقی پور بیان نمود: سال 1395 نیر چنین مسئله ای در سطح شهرستان اهواز رخ داد که 48 ساعت مردم اهواز بی آبی را پشت سر گذاشتند اما امید است ما بتوانیم تا غروب امروز آب را وصل کنیم و بی شک تعمیرات پیشگیرانه می تواند از حوادث بزرگتر جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: مناطقی از قبیل کیانپارس، کیان آباد، کمپلو، امانیه و سایر مناطقی که در غرب اهواز هستند با مشکل قطعی و یا افت فشار آب روبرو شده اند و مناطق شرق اهواز هیچ مسئله ای ندارند.

حقیقی پور گفت: اکنون باتوجه به مشکل ایجاد شده از مردم شهرستان اهواز درخواست نموده ایم تا صرفه جویی را در اولویت قرار دهند تا بتوانیم مشکل قطعی را هرچه سریعتر رفع کنیم.

به گزارش خبرنگاران به دلیل پاره ای از تعمیرات اساسی در تصفیه خانه شماره 2 اهواز آب بعضی مناطق به ویژه محله های واقع در غرب اهواز و بخشی از شرق اهواز با قطع یا افت فشار روبرو شدندکه این امر آنان را غافلگیر نموده و شهروندان مجبورند برای تامین آب مورد احتیاج به شرق اهواز مراجعه نمایند.

مناطق کیان آباد، کیانپارس، کیانشهر، امانیه، لشکر، کمپلو شمالی و جنوبی، گلستان، کوی سعدی، عین 2، ملاشیه، کوی مندلی، کوی نیرو، الصافی، سید خلف، زردشت، کوی علوی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، فرهنگشهر،کوی استادان، منازل صدا و سیما و در ساعاتی نیز مناطق آخر اسفالت، زند، جمهوری و پاداد با قطعی یا افت فشار روبرو شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1566

به "خبرنگاران مدیرعامل آبفا خوزستان: آب اهواز تا غروب وصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل آبفا خوزستان: آب اهواز تا غروب وصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید