خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان گل و ماسک هدیه می دهد

به گزارش مجله کالارنا، تهران- خبرنگاران- پلیس تهران عظیم امروز، یکشنبه و در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شهروندان گل و ماسک هدیه می دهد.

خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان گل و ماسک هدیه می دهد

به گزارش خبرنگاران این حرکت نمادین پلیس تهران در راستای شعار سال جاری هفته نیروی انتظامی با عنوان با هم برای امنیت و سلامت از ساعت 9 صبح امروز انجام و 10 هزار گل و ماسک میان مردم و رانندگان توزیع می گردد.

این اقدام نمادین در میدان های انقلاب، ولیعصر(عج) و فردوسی انجام خواهد شد و قرار است در مراسم توزیع گل و ماسک در میدان ولیعصر سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران عظیم نیز حضور داشته باشد.

شعار هفته ناجا در آخرین سال قرن، تحت تاثیر همه گیری جهانی کرونا قرار گرفته است و برای نخستین بار در کنار امنیت، سلامت مردم نیز در این شعار مورد توجه واقع شده است تا به نوعی نشان دهنده عزم پلیس برای جذب مشارکت در جهت ارتقای امنیت و صیانت از سلامت باشد و به همین دلیل هفته نیروی انتظامی سال جاری با شعار با هم برای امنیت و سلامت شروع می گردد.

برپایه این گزارش شعار سال جاری هفته نیروی انتظامی، تنها تفاوت این هفته با سال های قبل نیست و سال جاری هفته ناجا در همان هفته ای که سیزدهم مهرماه یعنی روز نیروی انتظامی در آن واقع شده برگزار نشد و به علت تداخل با آیین های مذهبی، با تاخیری حدود 2 هفته ای و از امروز، 27 مهرماه در سراسر کشور شروع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1331

به "خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان گل و ماسک هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس تهران به شهروندان گل و ماسک هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید