خبرنگاران 80 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعته گذشته در گیلان بستری شدند

به گزارش مجله کالارنا، رشت - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: در 24 ساعت گذشته 80 بیمار مبتلا به کووید 19 در این استان بستری شدند که در یک ماه گذشته بی سابقه است.

خبرنگاران 80 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعته گذشته در گیلان بستری شدند

دکتر آبتین حیدرزاده شامگاه جمعه در گفت و گو تلویزیونی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 350 بیمار در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، اضافه نمود: از این تعداد 85 بیمار بدحال بوده و در بخش icu بستری هستند که این خبر خوبی نیست.

وی گفت: در یک ماه گذشته به این شرایط نرسیده بودیم اگر به همین منوال پیش برود شرایط قرمز بیماری کرونا در گیلان بدتر خواهد شد لذا مجبوریم برخی از کسب و کارها را احتمالا بار دیگر تعطیل کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد: مردم به طور جدی از هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم شعار در خانه بمانیم را دوباره باید به صورت خیلی جدی رعایت کنند، خاطر نشان کرد: اگر هم به هر دلیلی بنا به ضرورت باید از منزل خارج شوید حتما ماسک بزنید.

گیلان دومین استان درگیر بیماری کرونا بود که توانست با همراهی مردم این بیماری به خوبی مدیریت کند اما طی یکی دو ماه اخیر دوباره رفته رفته در پی افزایش ترددها و بی توجهی مردم آمار مبتلایان به کووید 19 و بستری ها در بیمارستان فرایند صعودی به خود گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1330

به "خبرنگاران 80 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعته گذشته در گیلان بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعته گذشته در گیلان بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید