دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، حشد شعبی عراق امروز پنجشنبه از کشف یک مرکز داعشی و مواد لجستیک و مراکزی که سلاح در آن قرار داشت در جنوب الثرثار در استان الانبار اطلاع داد.

دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق

مرکز اطلاع رسانی حشد شعبی عراق گفت: تیپ ششم حشد شعبی و نیروهای امنیتی امروز عملیات پیشگیرانه در جنوب الثرثار انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات طبق اطلاعات دقیق و با حمایت نیروی هوایی و برای تعقیب داعشی ها در جنوب الثرثار انجام شد که در نتیجه آن کشفیات مذکور به دست آمد.

از سوی دیگر حشد شعبی از انهدام مقر فرماندهی گروهک تروریستی داعش در صحرای الانبار اطلاع داد و یک نقشه تروریستی عظیم را خنثی کرد.

بر اساس بیانیه حشد شعبی ، فرمانده عملیات این نیروها در استان الانبار از انهدام مقر جدید فرماندهی داعش در صحرای الانبار و ناکام ماندن یک طرح عظیم تروریستی اطلاع داد.

قاسم مصلح، فرمانده این عملیات گفت: بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق، عملیات امنیتی که در قبال چندین هدف در غرب استان الانبار و با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و جنگنده های ارتش عراق شروع شد، نتایج چشمگیری از جمله انهدام مقرجدید فرماندهی داعش در صحرای الانبار در منطقه وادی الملصی که شرایط جغرافیایی دشواری داشت و هفت ساختمان جدید الاحداث حاصل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1536

به "دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای راهبردی حشد شعبی در غرب عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید