رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین برگزار می گردد

به گزارش مجله کالارنا، سردار شکارچی گفت: رزمایش دریایی سه جانبه ایران، روسیه و چین در جهت تقویت و افزایش امنیت تجارت بین المللی در منطقه برگزار می گردد.

رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین برگزار می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو های مسلح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین، گفت: در سه روز آینده این رزمایش بسیار مهم در شمال اقیانوس هند و دریای عمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش از اهمیت خاصی برخوردار است، اضافه نمود: اقیانوس هند و دریای عمان از مناطق کلیدی تجارت دنیای محسوب می شوند و کشور های بسیاری در این مناطق تردد می نمایند به همین جهت برقراری امنیت در این منطقه مهم و حیاتی است.

سخنگوی ارشد نیرو های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون ثابت نموده که در جهت ایجاد امنیت آبراه های بین المللی به ویژه در این منطقه کلیدی همیشه کوشش نموده است، تاکید نمود: البته این رزمایش هم در جهت تقویت و افزایش امنیت تجارت بین المللی در این منطقه برگزار می گردد.

سردار شکارچی تبادل تجربه میان کشور های ایران، روسیه و چین را از دیگر اهداف مهم این رزمایش برشمرد و گفت: مقابله با تروریسم و دزدی دریایی هم از دیگر اهداف این رزمایش است.

وی افزود: هدف دیگر این رزمایش کسب و تبادل تجربه در حوزه عملیات امداد و نجات است که از زمان آغاز این رزمایش نیز انجام می گردد.

سخنگوی ارشد نیرو های مسلح با بیان اینکه پیامد های امنیتی این رزمایش برای کل دنیا خواهد بود، گفت: چراکه ثبات امنیتی را در سطح دنیا در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 628

به "رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید