سرمربی استقلال در اواسط تمرین عذر بازیکن تیمش را خواست؛ بابک مرادی در اختیار باشگاه نهاده شد

به گزارش مجله کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- بابک مرادی در اختیار باشگاه استقلال نهاده شد.

سرمربی استقلال در اواسط تمرین عذر بازیکن تیمش را خواست؛ بابک مرادی در اختیار باشگاه نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، سرمربی استقلال در اواسط تمرین وینگر تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد. بابک مرادی از فرهاد مجیدی خواسته اگر او را نمی خواهد، نامه عدم نیازش را امضا کند. روز بعد از بازی با نساجی فرهاد مجیدی از بازیکنانی که از فهرست خط خورده بودند به اضافه بازیکنان ذخیره خواست کامل تمرین نمایند اما بابک مرادی اعلام نمود روز قبل اختصاصی 90 دقیقه تمرین نموده و به همین علت حاضر نیست تمرین را به طور کامل پیگیری کند.

بعد از این اتفاق مجیدی، بابک مرادی را در اختیار باشگاه قرار داد و این بازیکن به سرمربی تیمش اعلام نمود اگر او را نمی خواهد باید نامه عدم نیازش را امضا کند و در غیر اینصورت طبق قرارداد در تمرین شرکت خواهد نمود. روز گذشته بازیکنان استقلال به جای تمرین در جلسه فنی شرکت کردند که مرادی هم در آن حضور داشت و او امروز در تمرین استقلال شرکت کرد اما در اواسط تمرین فرهاد مجیدی به بیژن طاهری سرپرست تیم اعلام نمود دیگری نیازی به وینگر تیمش ندارد.

ظاهرا علت تصمیم مجیدی بی انگیزگی مرادی بوده و شنیده می گردد او تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و میخواهد در نیم فصل جدا گردد. رسانه رسمی استقلال در این خصوص نوشت: با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، بابک مرادی به علت مسائل انضباطی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و حق شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

اعتراض بابک مرادی به خط خوردن از فهرست و نیمکت نشینی برای اولین بار در این فصل رخ داد ولی بعید است آخرین بار باشد که شاهد اینگونه اعتراض ها هستیم. بابک مرادی از شرایط خود راضی نیست و این را رسما اعلام نموده است تا اولین جرقه اعتراض ها به نیمکت نشینی زده گردد. بابک مرادی در تمرین روز گذشته استقلال اعتراضش را به نیمکت نشینی خود اعلام نمود تا اولین بازیکنی باشد که در لیگ بیست و یکم نسبت به شرایط خود در استقلال اعتراض می نماید.

بابک مرادی اولین بازیکنی است که نسبت به شرایط خود معترض می گردد اما بعید است آخرین بازیکن باشد چون استقلال در برخی پست ها آنقدر بازیکن با کیفیت وجود دارد که فرصت بازی به همه نمی رسد. اینکه یک تیم در هر پست بازیکنانی داشته باشد که بتوانند در طول فصل بازی نمایند نکته خوبی است اما شرایط استقلال طوری است که این تیم در برخی از پست ها آنقدر بازیکن دارد که ممکن است به تعدادی در طول فصل اصلا فرصت بازی نرسد و این موضوع می تواند صدای اعتراض نیمکت نشین ها را دربیاورد. بی تردید در این شرایط فرهاد مجیدی کارش برای کنترل حواشی تیم سخت است و باید دید چطور می خواهد تمام بازیکنان تیمش را راضی نگه دارد.

از طرفی یک روزنامه ورزشی که امروز در بخشی از نیم صفحه نخست خود، خبر از احتمال فولادی یا پرسپولیسی شدن رشید مظاهری داده بود، دقایقی پیش بدون آن که به نام مظاهری اشاره کند، مدعی شد یک بازیکن استقلال علاقه دارد شاگرد یحیی گل محمدی گردد. خبر ورزشی بدون اینکه نامی از کسی ببرد، ادعا کرد بازیکن استقلال در تبادل نظر با این رسانه اظهار امیدواری نموده در نیم فصل به یحیی گل محمدی که مربی مورد علاقه اش است، بپیوندد.

طبق ادعای این رسانه، بازیکنی که خواستار جدایی از جمع آبی پوشان است، چندان از سوی فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش مورد استفاده قرار نمی گیرد. با آدرس هایی که این رسانه از این بازیکن جدایی طلب می دهد، به نظر می رسد رشید مظاهری که در ذوب آهن شاگرد یحیی گل محمدی بود را باید سوژه اصلی این خبر بدانیم. رشید مظاهری این فصل تنها مقابل ذوب آهن در ترکیب استقلال بود که آن هم با مصدومیت سید حسین حسینی و خروج او از میدان رقم خورد. حالا با توجه به درخشش علیرضا رضایی مقابل نساجی، به نظر می رسد رشید مظاهری انتظار دارد در صورت تداوم نیمکت نشینی، نیم فصل بدون مشکل از استقلال جدا گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1966

به "سرمربی استقلال در اواسط تمرین عذر بازیکن تیمش را خواست؛ بابک مرادی در اختیار باشگاه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی استقلال در اواسط تمرین عذر بازیکن تیمش را خواست؛ بابک مرادی در اختیار باشگاه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید