سرمربی اندونزی: می خواهیم عراق را شکست داده و صدرنشین شویم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، سایان کارامادی ظهر امروز شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر چین تایپه در بازی اول روز دوم رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می گردد، در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازیکنان ما بهترین عملکردشان را دارند که این برای من مهم است و از آنها تشکر می کنم، فردا نیز برابر عراق می خواهیم با تمام قدرت کار کنیم و پیروز شویم.

سرمربی اندونزی: می خواهیم عراق را شکست داده و صدرنشین شویم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی با بیان اینکه تمام تمرکزمان را روی عراق می گذاریم، اضافه کرد: عراق تیم خوبی است و آنها در دوره قبل نایب قهرمان شدند، قطعاً بازی سختی مقابل این تیم داریم و می خواهیم در این بازی پیروز شویم.

وی از انگیزه بالای بازیکنانش نیز سخن گفت و اضافه کرد: انگیزه یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ما است، امروز انگیزه بالایی داشتیم و پیروز شدیم. احتیاج داریم که برای بازی با عراق سطح تیم مان را بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتسال امید اندونزی سپس در مورد بازی امروز تیمش برابر چین تایپه گفت: از این نتیجه خرسند هستم، ولی امروز بازیکنان کمی عصبی ظاهر شدند که در این سطح موضوع طبیعی به حساب می آید.

لازم به ذکر است اولین مسابقه روز دوم رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در تبریز با رجحان تیم اندونزی و صعود این تیم به مرحله بعدی به انتها رسید.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا که از ظهر روز گذشته شروع شده و تا اول تیر 1398 به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می گردد، امروز با یک مسابقه شروع شد.

امروز دو تیم چین تایپه و اندونزی به مصاف هم رفتند و این دیدار با رجحان تیم اندونزی به انتها رسید تا تیم چین تایپه با این شکست اولین تیم حذف شده مسابقات فوتسال آسیا در تبریز باشد.

این دیدار با نتیجه 6 بر 3 به نفع اندونزی به انتها رسید تا با این نتیجه صعود اندونزی و حذف چین تایپه از مسابقات قطعی گردد.

ظهر فردا یک شنبه تیم های عراق و اندونزی برای سرگروهی به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 423

به "سرمربی اندونزی: می خواهیم عراق را شکست داده و صدرنشین شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اندونزی: می خواهیم عراق را شکست داده و صدرنشین شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید