سرنوشت عجیب یک آیفون 12 پس از سقوط از طبقه بیست و ششم!

به گزارش مجله کالارنا، یک زن چینی در نینگده، استان فوجیان ادعا نموده که آیفون 12 پرو او از طبقه 26 یک ساختمان به پایین سقوط نموده و سالم مانده است.

سرنوشت عجیب یک آیفون 12 پس از سقوط از طبقه بیست و ششم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچاینا، آیفون 12 پرو یک زن چینی پس از سقوط از طبقه 26 سالم ماند. این زن می گوید که گوشی هوشمند او در حالی که لحاف خود را در بالکن طبقه 26 یک مجتمع آپارتمانی پهن می کرد، از جیبش سُر خورد و 26 طبقه سقوط کرد. این حادثه در 18 دسامبر رخ داد و داستان سالم ماندن معجزه آسای گوشی آیفون عده بسیاری را مبهوت و متحیر نموده است.

این حادثه هم به مجموعه ماجراهای عجیب و غریب آیفون می پیوندد. پیش از این، آیفون هایی از افتادن داخل توالت، رودخانه و حتی سقوط هواپیما جان به در برده بودند. آخرین حادثه، تصویری سرسخت و بادوام از محصولات برند آیفون ارائه می دهد.

بر اساس گزارش این زن چینی، آیفون 12 پرو او در نهایت روی یک پلتفرم از جنس فوم در طبقه دوم ساختمان افتاده است. زن از کارکنان ساختمان درخواست یاری می نماید و بعد از اینکه گوشی به دستش می رسد، متوجه می گردد که صفحه نمایش دستگاه آسیب ندیده است. اگر ادعای او درست باشد، این مقاومت آیفون قابل توجه است. با این حال، تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی، صحت ادعای این زن را زیر سوال برده اند.

آیفون 12 پرو مقاومت بالایی در برابر آسیب های ناشی از سقوط دارد. این گوشی هوشمند دارای پنل رویی سرامیکی و پنل پشتی شیشه ای مات است. بعلاوه دارای قاب فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا است.

بیشتر بخوانید:

  • قول اپل برای برطرف ایراد عجیب آیفون 14 پرومکس | خطوط افقی که چشمک می زنند!

اما این ویژگی ها کاملا نمی تواند آیفون 12 را از آسیب پس از سقوط از طبقه 26 محافظت کند. بنابراین داستان ادعایی این زن، می تواند نقطه اوجی برای یک حوادث مشابهی باشد که قبلا برای انواع آیفون ها پیش آمده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2266

به "سرنوشت عجیب یک آیفون 12 پس از سقوط از طبقه بیست و ششم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب یک آیفون 12 پس از سقوط از طبقه بیست و ششم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید