سرپرست استقلال: تا هفته آینده باید پنجره جابجایی باز گردد، قایدی در استقلال می ماند

به گزارش مجله کالارنا، بحث اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی، دروازه بان استقلال شروع کردیم. متأسفانه قرارداد قبلی او مناسب نبود و نجومی بود. دغدغه های باشگاه را به او و مدیربرنامه هایش گفتیم و آنها واقعیت را متوجه شدند. وقتی با پورحمیدری و مدیربرنامه هایش صحبت کردیم، پذیرفتند که قرارداد بازنگری گردد. امیدوارم قرارداد سایر بازیکنان را نیز در فضای حرفه ای بازنگری کنیم.

سرپرست استقلال: تا هفته آینده باید پنجره جابجایی باز گردد، قایدی در استقلال می ماند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در قرارداد بعضی از بازیکنان عرف و استاندارد قراردادی رعایت نشده و ما کار اصلاح قراردادها را آغاز نموده ایم.

احمد مددی در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین شرایط پرداخت مطالبات وینفرد شفر، مطرح کرد: طبق اقداماتی که اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه انجام داد، مبلغ 200 هزار دلار به حساب شفر حواله شد. با توجه به تحریم های ظالمانه علیه ایران، نشستن پول به حساب شفر فرایند زمان بری است و بنا بر اظهارات خلیل زاده، امروز و فردا به حساب این مربی می نشیند. بخش دیگری از پول شفر امروز یا فردا واریز می شود و چون فرصت نداریم، در هفته آینده بقیه پول ایشان را تأمین و به حسابش واریز خواهیم کرد. بحث پرداخت اقساطی پول شفر مطرح نیست و در سه مرحله پول او واریز خواهد شد.

وی در مورد پرداخت مطالبات سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان توضیح داد: بنا داریم در کنار پول شفر، مطالبات جپاروف و پاختاکور را نیز پرداخت کنیم. در هفته آینده پرداختی به شفر، جپاروف و پاختاکور را انجام خواهیم داد تا پنجره جابجایی استقلال باز شود. به سختی در حال تأمین منابع اقتصادی هستیم. طرفداران بدانند تمام ارکان باشگاه به دنبال حل مسائل و باز شدن پنجره جابجایی هستند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط هروویه میلیچ و شیخ دیاباته به تسنیم گفت: امروز پرداختی اول به حساب میلیچ انجام می شود. برگه های پاسپورت این بازیکن تمام شده و درخواست پاسپورت جدید داده است. پدرش نیز بیمار شده، اما او به استقلال علاقه مند است و تمایل دارد به ایران بازشود. در صورتی که پاسپورت میلیچ آماده شود، تست کرونا بدهد و مجوز خروج از کشور بگیرد، به ایران بازمی شود. معاون بین الملل باشگاه کارهای ویزای این بازیکن را انجام داده تا هر چه سریع تر به ایران بازشود. برای دیاباته نیز همان چیزی که رخ داده را در سایت باشگاه از زبان قیم، معاون بین الملل باشگاه توضیح دادیم. نمونه تست دیاباته گم شده و این بازیکن باید دوباره تست کرونا بدهد تا به ایران بیاید.

مددی درباره مذاکره با محمد نادری، بازیکن پرسپولیس یادآور شد: یک دوره مذاکره با این بازیکن اجرا شده است. ما و نادری خواسته های مان را گفته ایم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد. باشگاه پرسپولیس نیز در کوشش است این بازیکن را حفظ کند.

مددی در مورد بحث تغییر در رقم قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیریت قبلی باشگاه به تسنیم گفت: متأسفانه در بعضی از قراردادهای قبلی، عرف و استانداردهای قرارداد رعایت نشده است. چاره ای نداریم جز اینکه بخشی از قراردادها را بازنگری کنیم. کوشش خواهیم کرد در فضای حرفه ای و پس از مذاکرات مجدد، نسبت به اصلاح قراردادها اقدام کنیم. بحث اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی، دروازه بان استقلال آغاز کردیم. متأسفانه قرارداد قبلی او مناسب نبود و نجومی بود. دغدغه های باشگاه را به او و مدیربرنامه هایش گفتیم و آنها واقعیت را متوجه شدند. وقتی با پورحمیدری و مدیربرنامه هایش صحبت کردیم، پذیرفتند که قرارداد بازنگری شود. امیدوارم قرارداد سایر بازیکنان را نیز در فضای حرفه ای بازنگری کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا حکم مدیرعاملی را خواهد گرفت یا به صورت موقت کارها را انجام می دهد، گفت: 25 سال سابقه کار در باشگاه های مختلف را دارم و مدیریت نموده ام. استقلال جایی است که باید خدمت کرد. این باشگاه متعلق به مددی و هیئت مدیره نیست، متعلق به 35 میلیون هواداری است که با یک پیروزی با نشاط می شوند و با یک شکست هم سرخوردگی اجتماعی به وجود می آید. بِرند استقلال اثربخشی ملموسی در جامعه دارد. به عنوان سرپرست باشگاه، هر چند روزی که در باشگاه باشم، با قدرت کارم را انجام خواهم داد. به این نگاه نمی کنم که سرپرست هستم و مثل کسی که اختیار دارم، رفتار خواهم کرد تا مسائل اینجا را به کمترین حد برسانم.

مددی ادامه داد: اینحا وقت مماشات نیست و تصمیمات زود بازده گرفته شود. اگر تصمیماتی نمی گرفتیم، تمرینات استقلال آغاز نمی شد و این آرامش را در تمرین شاهد نبودیم. کوششم این است که با بهترین کیفیت جلو بروم. نگاه نمی کنم سرپرست هستم و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نیستم، من دل در گروی طرفدارانی دارم که عاشقانه تیم را دوست دارند و می خواهم آنها را خشنود کنم. تا زمانی که کاری را ننموده ام، نمی گویم. عهدی با طرفداران بسته ام که حرف اضافه نزنم و موظف هستم کارهایم را انجام دهم. شاید خیلی از اهالی رسانه از من ناراحت باشند، اما باید حق بدهند. در استقلال حرف زیاد زده شده و کمتر عمل شده است. اجازه دهید بیشتر عمل کنیم و کمتر حرف بزنیم.

وی درباره شرایط ماندن یا جدایی مهدی قایدی گفت: قایدی قطعا در استقلال می ماند. او تمریناتش را آغاز نموده و طرفداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال در انتها در رابطه با انتقادها از زمین تمرین استقلال در آزادی توضیح داد: تمرینات استقلال به مجموعه انقلاب انتقال می یابد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1328

به "سرپرست استقلال: تا هفته آینده باید پنجره جابجایی باز گردد، قایدی در استقلال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: تا هفته آینده باید پنجره جابجایی باز گردد، قایدی در استقلال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید