سهم خواهی عده ای موجب بحران در شهرداری بروجرد شده است

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، عباس گودرزی عصر جمعه در جلسه حل مسائل شهرداری بروجرد که در محل دفتر امام جمعه بروجرد با حضور معاون وزیر کشور و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار گردید ضمن انتقاد به استخدام های بی ضابطه و با رابطه در طول سالهای اخیر، گفت: روزگاری شهرداری بروجرد آن قدر اوضاعش سامان بود که حتی آسفالت روی آسفالت می ریخت و سنگ فرش روی سنگ فرش می چید و حقوق ها به روز بود.

سهم خواهی عده ای موجب بحران در شهرداری بروجرد شده است

وی، ادامه داد: اما متاسفانه سهم خواهی و ویژه خواهی های عده ای در امور شهرداری و استخدام های بی ضابطه وضعیت شهرداری را به بحران رسانده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری بروجرد اولین و آخرین شهرداری کشور نخواهد بود که این مسائل را دارد، توضیح داد: باید همه کوشش کنیم تا مسائل برطرف گردد و قطعا مسیری که درست برنامه ریزی گردد بسته نخواهد بود.

گودرزی، اضافه کرد: تصمیم گیرنده اصلی در حل مسائل شهرداری در حقیقت شورای اسلامی شهر هستند و من نماینده و شخص معاون وزیر تعیین شورا و شهرداری جهت حل مشکل هستیم.

وی، گفت: قطعا افرادی که وارد شورا شده اند مسائل شهرداری را می شناختند، چون این مسائل یک شبه به وجود نیامده است و من خواهان برطرف موانع و تصمیم گیری درست از سمت شورای شهر هستم، زیرا سیاست گزاری در شهرداری با شورای شهر است و همه نمایندگان جمع شوند نمی توانند یک شهردار انتخاب و یا عزل نمایند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه 97 باید به دنبال برطرف مسائل شهرداری ها به وسیله تعریف منابع جدید اعتباری باشیم.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود، از امام جمعه بروجرد که در بین کارگرانی که ماه ها از شهرداری حقوق نگرفته بودند می رفتند و موجب آرامش و جلوگیری از سواستفاده دشمن از فضا می شدند تقدیر کرد و گفت: معاون وزیر تیمی ویژه برای آنالیز علل رسیدن وضعیت شهرداری به این بحران را اعزام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 125

به "سهم خواهی عده ای موجب بحران در شهرداری بروجرد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم خواهی عده ای موجب بحران در شهرداری بروجرد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید