سیاستمداران آلمانی خواهان اتخاذ مواضع سختگیرانه تر در قبال یونان شدند

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: یک سیاستمدار بلند پایه حزب سوسیال مسیحی آلمان خواهان موضع سختگیرانه وام دهندگان بین المللی در قبال یونان شده و گفت این کشور باید بدهی های خود را پرداخت کند.

سیاستمداران آلمانی خواهان اتخاذ مواضع سختگیرانه تر در قبال یونان شدند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مارکوس زودر وزیر دارایی ایالت بایرن و از سیاستمداران حزب سوسیال مسیحی آلمان در تبادل نظر با روزنامه دی ولت، خواهان اتخاذ موضع سختگیرانه در قبال یونان شده و گفت: یونان باید بدهی های خود را پرداخت کند. یک کاهش بدهی ها برای آتن یک سیگنال بسیار فاجعه بار برای همه طلبکاران بین المللی است.

وی همچنین گفت که یک بسته نجات سوم برای یونان کمتر مفهومی دارد. آتن با تمدید برنامه های کمکی دوم یک مهلت را به دست آورده است و باید پیشنهادهای اصلاحی خود را ارائه دهد. اگر این اتفاق نیافتد این کشور باید خود مسئولیت شرایط رخ داده را بر عهده گیرد.

زودر اضافه کرد: سیستم پایداری یورو منطبق با اصل پول در برابر اصلاحات است. اگر این اصل نادیده گرفته گردد همچنین پیشرفت ها در دیگر کشورهای بحران زده منطقه یورو در معرض خطر نابودی قرار می گیرد.

یونان از روز چهارشنبه برای اولین بار بعد از انتخابات پارلمانی در اواخر ژانویه و روی کار آمدن دولت جدید بار دیگر مذاکرات با تروئیکای اروپایی را در پیش می گیرد. در این دیدار نمایندگانی از دولت یونان با کارشناسانی از تروئیکای اروپایی متشکل از کمیسیون اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول دیدار می نمایند. در این دیدار قرار است درباره اصلاحاتی که یونان در قبال تمدید برنامه های کمکی به این کشور تا خاتمه ژوئن باید انجام دهد مذاکراتی صورت گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 357

به "سیاستمداران آلمانی خواهان اتخاذ مواضع سختگیرانه تر در قبال یونان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران آلمانی خواهان اتخاذ مواضع سختگیرانه تر در قبال یونان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید