طالبی: کادر فنی امید آمادگی پذیرش مسئولیت این تیم را نداشت، باخت به عمان به خاطر بی توجهی فدراسیون هم بود

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی پیشین تیم ملی گفت: کادر فنی تیم امید بعد از نتایجی که در مسابقات جام جهانی جوانان کسب کرد آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشت.

طالبی: کادر فنی امید آمادگی پذیرش مسئولیت این تیم را نداشت، باخت به عمان به خاطر بی توجهی فدراسیون هم بود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

جلال طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حذف تیم فوتبال امید از مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا گفت: فکر می کنم تیم امید بسیار با عجله بسته شد و این مشکل نیز همواره در فوتبال ما برای تیم های پایه وجود داشته است. ما زمان را بی فایده از دست دادیم و در نزدیکی مسابقات تازه به فکر تشکیل تیم امید افتادیم. این مسئله باعث شد زمان انتخاب بازیکنان، اردوها، تمرینات تیمی و حتی بازی های تدارکاتی را از دست بدهیم.

وی توضیح داد: کادر فنی تیم امید بعد از نتایجی که در مسابقات جام جهانی جوانان کسب کرد و انتقاداتی که به آنها انجام شده بود آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشت. نه اینکه کادرفنی لیاقت پذیرش این پست را نداشته باشد اما با توجه به حذف تیم جوانان مدت زمانی برای ریکاوری آنها احتیاج بود.

سرمربی پیشین تیم ملی تاکید نمود: تا زمانی که در فوتبال ما در فاصله 20 روز تا یک ماه مانده به مسابقات تازه به فکر تشکیل تیم می افتادیم به هیچ جا نخواهیم رسید. در حال حاضر تمام حواس و تمرکز فدراسیون به تیم ملی بزرگسالان و حضور در جام جهانی معطوف شده تا بهره تبلیغاتی را از آن داشته باشند. این در حالی است که در تمام جهان اساس توجه فدراسیون ها به تیم های نوجوانان، جوانان و امید است و با برنامه ریزی درست در این زمینه حرکت می نمایند.

طالبی در مورد شکست تیم امید مقابل عمان اعلام کرد: سابقه تیم عمان در رده های پایه نشان داده همواره این کشور در این رده ها تیم های خوبی داشته است. عمان فوتبال متفاوت با دیگر کشوهای عربی ارائه می دهد و حتی تیم بزرگسالان نیز در مقابل این تیم به راحتی و قاطعانه به رجحان نرسیده است. باخت به عمان تنها به خاطر شایستگی این تیم نبود بلکه به خاطر بی توجهی فدراسیون به تیم امید نیز بود که یکسال زودتر تیم مان را تشکیل ندادیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 468

به "طالبی: کادر فنی امید آمادگی پذیرش مسئولیت این تیم را نداشت، باخت به عمان به خاطر بی توجهی فدراسیون هم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبی: کادر فنی امید آمادگی پذیرش مسئولیت این تیم را نداشت، باخت به عمان به خاطر بی توجهی فدراسیون هم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید