عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح الدین عراق را برعهده گرفتند خبرنگاران

به گزارش مجله کالارنا، عناصر تروریستی وابسته به داعش اعلام کردند که قتل عام یک خانواده هفت نفره در استان الانبار کار این گروه تروریستی بوده است.

عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح الدین عراق را برعهده گرفتند خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جامعه عراقی هنوز از شک خبر کشته شدن همه اعضای کامل یک خانواده عراقی خارج نشده بودند که گروه تروریستی داعش گفت که این جنایت کار عناصر آن بوده است.

رسانه های عراقی آدینه گزارش دادند که گروهک های وابسته به این گروه تروریستی اعلام نموده اند که قتل عام هفت نفر از خانواده تکریتی کار عناصر تروریستی داعش بوده است.

به گزارش این رسانه ها، خبرگزاری اعماق داعش تصویری از خانه قربانیان را منتشر نموده است که شب گذشته مورد حمله عناصر تروریستی داعش قرار گرفته بود.

شب گذشته عناصر مسلح ناشناس در لباس نظامی به این منزل در روستای ابو دور در استان صلاح الدین حمله نموده و تمامی افراد ساکن در آن را به قتل رساندند.

یکی از نمایندگان مجلس عراق در واکنش به این کشتار به سومریه نیوز گفت که تا انتقام این افراد گرفته نشود، عراقی ها آرام نخواهند گرفت.

اخیراً فعالیت مخرب عناصر باقی مانده داعش در عراق با افزایش مطالبه خروج نیرو های آمریکای از این کشور بیشتر شده و ناظران آن را به کوشش های واشنگتن برای توجیه حضور نظامی خود در عراق تفسیر می نمایند.

این هفته ناصر قندیل نماینده سابق مجلس لبنان درباره تحرکات مشکوک آمریکایی ها برای بازگرداندن داعش به عراق و سوریه هشدار داد و گفت که واشنگتن برای احیای داعش در التنف و الأنبار و زمینه سازی برای حمله جدید به شهر بوکمال واقع در مرز سوریه و عراق کوشش می نماید به ویژه اینکه جبهه سوری و عراقی با ورود به این شهر یک پیروزی تاریخی را رقم زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1594

به "عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح الدین عراق را برعهده گرفتند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عناصر داعش مسئولیت حمله تروریستی صلاح الدین عراق را برعهده گرفتند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید