عکس ، تیم پزشکان متخصص چینی برای مقابله با شیوع کرونا وارد تهران شد

به گزارش مجله کالارنا، سفیر چین از ورود تیم پزشکان متخصص چینی با محموله جدید یاری های اهدایی این کشور برای مقابله با شیوع کرونا به تهران اطلاع داد.

عکس ، تیم پزشکان متخصص چینی برای مقابله با شیوع کرونا وارد تهران شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، چانگ هوا، سفیر چین در تهران، از ورود متخصصان چینی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به ایران اطلاع داد.

وی در توئیترش نوشت: تیم متخصصان پزشکی چین با محموله جدید اهدایی چین وارد تهران شد.

هوا چونیینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین، پیش از این در این باره اعلام نموده بود که یک تیم از کارشناسان چین در جهت ایران هستند.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره مطرح نمود: کووید-19 دشمن همه است. ما باید با همدیگر با آن مبارزه کنیم. هیچ چیزی نمی تواند مردم ایران را شکست دهد.

پیش از این روزنامه گلوبال تایمز چین اطلاع داد که دولت این کشور تیمی متشکل از متخصصان کنترل کرونا را روانه ایران نموده است.

یک منبع به این روزنامه گفته بود که چین برای یاری به ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا یک تیم متخصص پزشکی را از شانگهای به ایران فرستاده است. این تیم 4 کارشناس کنترل امراض را شامل می گردد.

تا به امروز یک محموله یاری های چین شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا وارد ایران شد و روز آدینه (9 اسفند) به ایران تحویل داده شد. دومین محموله یاری های پزشکی چین شامل بیش از 50 هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه های اکسیژن ساز با پرواز باری ماهان از گوانجو راهی تهران شد.

بعدازظهر آدینه نیز وانگ یی، وزیر خارجه چین، با ظریف طی تماسی تلفنی آمادگی این کشور را برای ارائه یاری و تجربیات چین در مقابله با کرونا بیان کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 907

به "عکس ، تیم پزشکان متخصص چینی برای مقابله با شیوع کرونا وارد تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تیم پزشکان متخصص چینی برای مقابله با شیوع کرونا وارد تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید