فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397

به گزارش مجله کالارنا، فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397 - فال روزانه - فال روزانه متولدین فروردین - فال روزانه متولدین اردیبهشت - فال روزانه متولدین خرداد، فال روزانه متولدین آبان، آذر، دی و ...

فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - با فال روزانه اولین روز آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.

فروردین

امروز شاهد طلوع اولین خورشید در ماه هشتم سال هستید و به همین خاطر روابط محبت آمیز شما با اطرافیان و دوستان تان صیمیمی تر خواهد شد. همچنین دوست دارید تا با تقویت نیروی جسمانی و روحانی خود، بتوانید احساسات خود را به شکل بهتری بروز دهید. در نظر داشته باشید که اگرچه عدم ابراز احساسات کار ساده تری است، اما این موضوع در بلند مدت باعث سرد شدن رابطه شما با دوستان و اطرافیانتان خواهد شد.

اردیبهشت

لازم نیست که برای اجرای برنامه های خود وقت زیادی را صرف کنید؛ زیرا دوستان تان جزئیات لازم را به موقع در اختیار شما قرار خواهند داد. اکنون مهمترین چیز این است که در مورد صمیمت رابطه دوستانتان با خود مطمئن شوید و بفهمید که دوستان تان چگونه محبت و علاقه خود را به شما ابراز می کنند.

خرداد

امروز از فکر خوشگذرانی بیرون بیاید! چرا که اکنون زمان کار است. کارهای زیاد و مهمی برای انجام دادن وجود دارد که باید برای آن ها وقت صرف کنید و به این راحتی از پسشان بر نخواهید آمد. برای آن ها برنامه ریزی کنید و در نظر داشته باشید که نمی توانید همه آن ها را با هم انجام دهید. در انجام کارهای خود یا کارهای محوله شده به شما، جدی و مصمم باشید؛ زیرا آنقدر زمان نخواهید داشت تا همه کارها را دوباره انجام دهید. امروز روز خوبی برای شما خواهد بود.

تیر

زمان پرداختن به تفریح و گردش به شما نزدیک است و بزودی فرصت مناسبی برای لذت بردن پیدا خواهید کرد. ولی از هم اکنون در فکر آن نباشید و کارهای روزانه خود را با فکر کردن به آن دچار اخلال نکنید، در نظر داشته باشید که اکنون در هر جایی که هستید زیر ذره بین قرار دارید و عملکرد شما تحت نظر اطرافیانتان است. شما باید به دیگران نشان دهید که توانایی کنار گذاشتن احساسات خود را دارید و می توانید با تجربیات و دانش خود، سهم بزرگی در پیروزیت اطرافیانتان داشته باشید.

مرداد

امروز یکی از آن روزهایی است که در وجود خود احساس تضاد و دوگانگی می کنید و بین حس خود و چیزی که واقعا هستید، احساس تضاد می کنید. در واقع شما می دانید که چه می خواهید و باید چگونه با موضوعات پیش آمده و اطرافیانتان برخورد کنید ولی واکنش تند شما به این موارد، آخرین رفتار شماست. در نظر داشته باشید که آب عقل و دل در یک جوی جاری نمی شوند و هر کدام از یک سمت می فرایند، اگر چه کار مسئله ای است ولی باید در مورد موضوعات پیش آمده تامل بیشتری کنید و با اطرافیانتان همکاری بهتری داشته باشید.

شهریور

در برخورد با خانواده و دوستان خود احساسات خود را خود را مخفی می کنید، اما انتظار دارید آن ها با شما روراست بوده و نیازشان را با شما در میان بگذارند. حال اگر در این حین با آن ها وارد مصاحبه نشوید، دردسرها شروع می شوند. الان زمان خوبی برای پنهان کاری نیست و بهتر است با دوستان خود روراست باشید. صداقت و روراستی به شما کمک خواهد کرد.

مهر

در مورد مسائل خود با دیگران مصاحبه کنید؛ اطرافیانتان می توانند نظرات موثری در حل مسائل شما داشته باشند. وقتی که با تصمیم گیری های بهتر توانستید حس بهتری پیدا کنید، می توانید در پیشرفت کارها موثر واقع شوید و به این دلیل در کار خود پیروز خواهید شد.

آبان

خورشید درخشان امروز بر زندگی شما طلوع کرده است. بنابراین به شما توصیه می کنیم تا با مسائل خود روبرو شوید و از به تعویق انداختن رویارویی با آن ها پرهیز کنید. امروز روز پیروزیت شماست. نفس های عمیق می تواند استرس را در شما برطرف کم کند، اما زمان را از دست ندهید. شما باید در قدم اول نگرش های منفی را از ذهن خود دور کنید.

آذر

امروز ماه وارد خانه خیال پردازی های ذهن تان می شود و تا چند هفته آینده، احساسات شما بیشتر از قبل تحریک می شود. اما فاش کردن این احساسات ممکن است برای تان دردسرساز شود. عجیب است ولی هر چه بر روی موضوعی بیشتر تمرکز می کنید، وقوع آن بیشتر به تعویق می افتد. فرصت های پیش آمده را بخوبی شناسیایی کنید و به بهترین شکل از آن ها استفاده کنید؛ در این صورت است که می توانید به جواب برسید.

دی

در رفتار خود بسیار رک و رو راست هستید و همه می توانند کارهایی که قصد انجام آن ها را دارید ببینند. روشی که پیش رو گرفته اید، جانب اتیاط در آن رعایت نشده است و این می تواند برای شما دردسرساز شود. گاهی اوقات کمی پنهان کاری بد نیست؛ شما برای حفظ قدرت و فرایند پیشرفتتان کمی به محافظه کاری نیز خواهید داشت.

بهمن

برای اینکه در انتها روز وقت کافی برای استراحت داشته باشید، باید اول از همه مشلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک پیشنهاد کاری جذاب خواهید داشت، اما ابتدا آن را بررسی کنید؛ درست نیست تا قبل از بررسی جوانب آن به آن پاسخ مثبت دهید. انجام این کار ممکن است زندگی شما را زیر و رو کند ولی تا وقتی که آن را به خوبی بررسی نکرده اید از انجام آن پرهیز کنید.

اسفند

امروز بیشتر از گذشته درگیر روابط محبت آمیز با دوستان خود هستید و این موضوع بیشتر از قبل برای شما اهمیت دارد، ولی با این حال از درگیر شدن با مسائل عاطفی مردد هستید؛ بهتر است بیشتر از زمان حال به آینده روابط خود بیاندیشید و تصمیمات عاقلانه ای در مورد ان بگیرید. از وقت گذراندن با افراد نامطمئن پرهیز کنید؛ زیرا صحبت با آن ها می تواند به مسائل تان اضافه کند. بنابراین قبل از اینکه در مورد احساستان با کسی صحبت کنید، چند روز صبر کنید و بعد در مورد آن تصمیم بگیرید.

منبع: setare.com
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1541

به "فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه سه شنبه 1 آبان 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید