فوتبال دنیا، مقاومت فیورنتینا مقابل استفاده از بازوبندهای کاپیتانی متحدالشکل در سری A

به گزارش مجله کالارنا، بنفش پوشان فلورانس زیر بار قانون متحدالشکل شدن مدل بازوبندهای کاپیتانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا نمی روند.

فوتبال دنیا، مقاومت فیورنتینا مقابل استفاده از بازوبندهای کاپیتانی متحدالشکل در سری A

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش سازمان لیگ فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد با کاپیتان هایی که با بازوبند هایی متفاوت از آنچه این سازمان طراحی نموده به میدان بروند، برخورد می نماید.

سازمان لیگ ایتالیا اعلام نموده که از این فصل تمام بازوبندها باید متحدالشکل باشند به نحوی که رنگ آنها سفید، دارای لوگوی سری A و کلمه CAPITANO باشد.

تقریباً تمام تیم ها این قانون را پذیرفته اند اما فیورنتینایی ها هنوز زیر بار آن نرفته اند چون روی بازوبند کاپیتانی آنها لوگوی DA13 که مخفف نام و شماره کاپیتان فقید آنها داوید آستوری است، نقش بسته است. اصرار فیورنتینا برای ادای احترام به بازیکنی که ماه مارس امسال در هتل محل اقامت فیورنتینا در خواب جان سپرد، مسبب ایجاد جنجال در فوتبال ایتالیا گردیده است و واکنش هایی هم به همراه داشته است.

جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: این جنجال بی مورد فقط به این دلیل شکل گرفته است که آنطور که باید و شاید، میان طرفین ارتباط برقرار نمی گردد. هیچیک از ما مسئله ای با استفاده از بازوبندهای متحدالشکل نداریم. در مورد فیورنتینا هنم قطعاً می گردد با سازمان لیگ راه حلی پیدا کرد چون این باشگاه حق دارد کوشش کند که نام و یاد داویده برای همیشه زنده بماند. با کمی درایت می گردد همه چیز را حل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 39

به "فوتبال دنیا، مقاومت فیورنتینا مقابل استفاده از بازوبندهای کاپیتانی متحدالشکل در سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مقاومت فیورنتینا مقابل استفاده از بازوبندهای کاپیتانی متحدالشکل در سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید