قرائت گزارش شعبه 10 درباره اعتبارنامه دلخوش در صحن

به گزارش مجله کالارنا، سخنگوی شعبه 10 گزارش تأیید اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه سرا را در صحن علنی امروز مجلس قرائت کرد و سپس، چون معترضی به این اعتبارنامه وجود نداشت قالیباف تأییدیه اعتبارنامه دلخوش را گفت.

قرائت گزارش شعبه 10 درباره اعتبارنامه دلخوش در صحن

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کمال علیپور خنک داری سخنگوی شعبه 10 در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 خرداد) گزارش این شعبه درباره اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه سرا را قرائت کرد.

وی افزود: روح الله نجابت و علیرضا زاکانی معترضین به اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه سرا بودند، اما با بررسی این شعبه و با مذاکرات شفاهی با شورای نگهبان و با اکثریت آرا اعتبارنامه کاظم دلخوش در این شعبه به تأیید رسید.

پس از قرائت گزارش اعتبارنامه منتخب صومعه سرا توسط شعبه 10، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: در رابطه با اعتبارنامه های معترضین که به شعبه ارجاع شده است، رسیدگی لازم در شعبه صورت گرفت و در نهایت به تأیید آن شعبه رسیده است و بر همین اساس آئین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه های پیش از این در صحن قرائت شده و به اتفاق آرا، چون معترضی نبود به صورت اجماعی مورد تأیید قرار گرفت.

وی گفت: اگر کنندگانی به اعتبارنامه آقای دلخوش معترض هستند اظهارات خود را بیان کنند تا در نهایت ما آن را به تأیید بگذاریم.

چون معترضی نسبت به منتخب صومعه سرا وجود نداشت قالیباف رئیس مجلس درباره اعتبارنامه دلخوش گفت: این اعتبارنامه به تأیید مجلس شورای اسلامی رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1120

به "قرائت گزارش شعبه 10 درباره اعتبارنامه دلخوش در صحن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرائت گزارش شعبه 10 درباره اعتبارنامه دلخوش در صحن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید