مایکروسافت اج کرومیوم از طریق آپدیت ویندوز روانه کامپیوترها می شود

به گزارش مجله کالارنا، ارائه مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم از طریق آپدیت ویندوز آغاز شده است. این نسخه جدید مایکروسافت اج در ماه ژانویه رسما ارائه شد ولی کاربران تا حالا برای بهره گیری از آن باید به صورت جداگانه این مرورگر را دانلود و نصب می کردند. اما حالا به توجه به اینکه در آپدیت جدید ویندوز 10 قرار گرفته، به زودی برای بیش از 1 میلیارد سیستم مبتنی بر ویندوز 10 ارائه می شود.

مایکروسافت اج کرومیوم از طریق آپدیت ویندوز روانه کامپیوترها می شود

گفته می شود نسخه 1803 ویندوز 10 و نسخه های جدیدتر، مایکروسافت اج کرومیوم را دریافت می کنند. مطابق معمول، این آپدیت به تدریج عرضه می شود و به همین خاطر شاید در حال حاضر نتوانید این آپدیت را مشاهده کنید.

مایکروسافت در ماه های اخیر امکانات این مرورگر را بهبود بخشیده است و از جمله این اقدامات می توانیم به توانایی سینک کردن افزونه ها اشاره کنیم. متاسفانه، هنوز قابلیت سینک تاریخچه وب گردی و تب ها ارائه نشده ولی مایکروسافت وعده داده که در تابستان این مشخصه هم ارائه می شود.

باید خاطرنشان کنیم در صورت دریافت این مرورگر از طریق آپدیت، نمی توانید آن را حذف کنید. همچنین اگر از نسخه سازمانی یا آموزشی ویندوز 10 استفاده می کنید، مایکروسافت اج کرومیوم به صورت اتوماتیک برای شما ارائه نخواهد شد و باید آن را جداگانه دانلود و نصب کنید.

تصمیم مایکروسافت برای بهره گیری از موتور پردازشی کرومیوم، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است زیرا علاوه بر بهبود عملکرد و ثبات بیشتر، کاربران می توانند از افزونه های گوگل کروم هم استفاده کنند. البته جای خالی برخی مشخصات در این مرورگر احساس می شود که به زودی این ضعف ها برطرف خواهند شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1112

به "مایکروسافت اج کرومیوم از طریق آپدیت ویندوز روانه کامپیوترها می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت اج کرومیوم از طریق آپدیت ویندوز روانه کامپیوترها می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید