مذاکره با بخش خصوصی در اولویت مدیریت استان سمنان است

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر در دیدار شامگاه شنبه خود با مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در نخستین روز کاری خود، ضمن بیان اینکه در راستای بهره گیری از ظرفیت های اساسی استان می بایست بیش از گذشته با بخش خصوصی وارد مذاکره و تعامل شویم، تأکید کرد: می بایست از ظرفیت های سرزمینی مثل کویر برای بهبود شرایط استان بهره ببریم.

مذاکره با بخش خصوصی در اولویت مدیریت استان سمنان است

وی بابیان اینکه در دوران مدیران پیشین خوشبختانه کارهای خوبی نظیر تدوین سندهای توسعه ای در استان اجرا شده اما باید رویکردمان سازندگی و کار باشد، اضافه کرد: برای عملیاتی شدن اسناد استان باید برنامه ریزی صحیح و درست داشت که این امر مدنظر مدیریت جدید استانداری قرار خواهد داشت.

استاندار سمنان در ادامه بیان نمود: یکی از مسائلی که امروز باید مدنظر باشد مقوله سامان بخشیدن به اعتبارات استان است همچنین باید تأکید کرد که بخشی از بودجه استان خواه ناخواه جذب می گردد اما این هنر مدیران است که از ظرفیت های قانونی استفاده نموده و پتانسیل های استان را احصاء نمایند تا بتوانیم شاهد جذب اعتبارات توسعه ای خوبی باشیم.

آشناگر درباره دیگر اولویت خود در سمت استانداری سمنان، تأکید کرد: باید در سیستم اداری کار کارشناسی صورت پذیرد و تصمیمات بر مبنای گزارش های کارشناسی مستمر اخذ گردد و این امر در سایه همراهی و تعامل مدیران و کارشناسان در سطوح مختلف صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین اتحاد را دیگر رویکرد استانداری سمنان خواند و گفت: اختلاف ها با مصاحبه حل خواهد شد و تفاهم حاصل می گردد لیکن مدیران باید سازوکاری را اجرا نموده و در سطح بخش و شهرستان اتاق های مصاحبه شکل دهند.

استاندار سمنان در ادامه و با بیان اینکه باید رویکردمان کار و سازندگی باشد، تاکید نمود: استانداری باید مجری سیاست های عمومی دولت باشد و همچنین تحقق برخی از وعده های رئیس جمهور در انتخابات که در سطح استان قابل پیگیری است باید دستور کار مدیران باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 114

به "مذاکره با بخش خصوصی در اولویت مدیریت استان سمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره با بخش خصوصی در اولویت مدیریت استان سمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید