معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران: فرمانداری های شهرستان های تهران مکلف به برگزاری شورای ترافیک هستند

به گزارش مجله کالارنا، تواهن گفت: جهت تمرکززدایی، اختیار برگزاری شورا به فرمانداری های شهرستان ها واگذار شده تا انجام فعالیت ها تسریع یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران: فرمانداری های شهرستان های تهران مکلف به برگزاری شورای ترافیک هستند

به گزارش خبرنگار ، احمد تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در جلسه شورای ترافیک استان تهران که امروز (چهارشنبه دوازدهم دی ماه) برگزار گردید، با اشاره به ضرورت توجه به موضوع حمل و نقل عمومی اظهار کرد: موضوعاتی که به طور مستقیم و غیرمستقیم مربوط به ترافیک می شوند از جمله برنامه ها و نقشه ها در شورای ترافیک استان آنالیز می گردد.

وی اضافه کرد: در استان تهران شورای ترافیک استان و شورای ترافیک شهر تهران از یکدیگر جدا هستند که شورای ترافیک شهر تهران در شهرداری به ریاست شهردار برگزار می گردد و استانداری نیز در این شورا نماینده دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در عرصه کشوری هم شورای هماهنگی شهر های کشور وجود دارد که طرح های مهم و تأثیرگذاری در آن آنالیز می گردد.

تواهن توضیح داد: جهت تمرکززدایی، اختیار برگزاری شورا به فرمانداری شهرستان ها واگذار شده تا انجام فعالیت ها تسریع یابد که نقش مؤثری هم در بهبود مسائل ترافیکی استان دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 124

به "معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران: فرمانداری های شهرستان های تهران مکلف به برگزاری شورای ترافیک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران: فرمانداری های شهرستان های تهران مکلف به برگزاری شورای ترافیک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید