معرفی 3 سایت عالی برای سنجش شنوایی آنلاین

به گزارش مجله کالارنا، مسائل شنوایی از جمله شایع ترین اختلالات در همه افراد جامعه محسوب می گردد. برترین روش برای درمان اختلالات شنوایی مراجعه به پزشک متخصص است. اما روش هایی ساده و انلاین هم برای شنوایی سنجی وجود دارد.

معرفی 3 سایت عالی برای سنجش شنوایی آنلاین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب می توان با یاری چند سایت به راحتی اقدام به سظنجش وضعیت شنوایی کرد. این سایت ها را با ما بشناسید:

سایت Amplifon

این سایت رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و تنها کافیست زبان یا کشور مبداء را وارد نموده و بدون مشکل مراحل شنوایی سنجی را انجام دهید. دف از انتخاب کشور سده تر شدن مراحل کار است. اگرچه برخی نیز مایلند با زبان پیشفرض یعنی زبان انگلیسی کار نمایند. برای ورود به این وبسایت اینجا کلیک کنید.

سایت Miracle-Ear

این سایت یکی از جذاب ترین سایت های شنوایی سنجی است که روزانه هزاران بازدید نماینده دارد. اغلب کاربران معتقدند این سایت به سرعت و با دقت بالا درست تشخیص می دهد که وضعیت شنوایی کاربر در چه سطحی است. برای ورود به این سایت، اینجا کلیک کنید.

سایت Knowyournoise

این سایت نه تنها برای افراد عادی بلکه برای افردی که سمعک استفاده می نمایند کاربردی است. درواقع همه افراد بزرگسال بدون هیچ محدودیتی می توانند با وارد کردن اطلاعات خود وضعیت سلامت گوش را آنالیز نمایند.این سایت را اینجا آنالیز کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 71

به "معرفی 3 سایت عالی برای سنجش شنوایی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 3 سایت عالی برای سنجش شنوایی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید