منچستریونایتد قرارداد فِرد را تمدید می نماید

به گزارش مجله کالارنا، هافبک برزیلی تیم فوتبال منچستریونایتد قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا خواهد نمود.

منچستریونایتد قرارداد فِرد را تمدید می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان مدعی شد مدیران باشگاه منچستریونایتد و فِرد، هافبک برزیلی این تیم در حال مذاکره بر سر عقد قراردادی جدید و بلندمدت هستند. عملکرد این هافبک برزیلی در فصل جاری پیشرفت قابل توجهی داشته و به همین دلیل اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ خواستار حفظ طولانی مدت این هافبک برزیلی شده است.

فِرد 27 ساله که در تابستان 2018 با قراردادی پنج ساله به ارزش 54 میلیون پوند از شاختار دونتسک به منچستریونایتد پیوست، در فصل اول حضورش در این تیم عملکرد ضعیفی از خود ارائه کرد و شرایط طوری بود که در زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو در آستانه جدایی از این تیم بود، اما اوضاع با آمدن سولسشایر تغییر کرد و او با وفق دادن خود با لیگ برتر، بازی های بهتری را از خود به نمایش گذاشت.

این هافبک برزیلی که سه سال دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده، در صورت امضای قرارداد جدید با این باشگاه، دستمزد فعلی اش که 130 هزار پوند در هفته است نیز بهبود خواهد یافت. او در فصل جاری در 40 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار دو گل زده و چهار پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منچستری ها که روز گذشته قرارداد اسکات مک تامینی را تا سال 2025 تمدید کردند، به دنبال قهرمانی در جام حذفی انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1183

به "منچستریونایتد قرارداد فِرد را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد قرارداد فِرد را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید