هنگ کنگ ممنوعیت تجمع در فرودگاه بین المللی را تمدید کرد ، تدارک معترضان برای تجمع جدید

به گزارش مجله کالارنا، دادگاه عالی هنگ کنگ امروز (آدینه) بیان کرد برای مدتی نامشخص ممنوعیت برپایی تجمع و اعتراضات در فرودگاه بین المللی این دولت شهر را تمدید می نماید.

هنگ کنگ ممنوعیت تجمع در فرودگاه بین المللی را تمدید کرد ، تدارک معترضان برای تجمع جدید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، اعلام تمدید این ممنوعیت در حالی انجام شده که معترضان هنگ کنگی خودشان را برای برپایی موج جدیدی از تظاهرات در این منطقه آماده می نمایند.

بر اساس گزارش شبکه RTHK، دادگاه عالی هنگ کنگ تایید کرد که از برنامه های این معترضان آگاه بوده و به آنها اخطار می دهد، این اقدامات آنها مجوزی از جانب پلیس ندارد.

در عین حال به گزارش خبرگزاری رویترز، معترضان هنگ کنگی از امروز آدینه خودشان را برای برپایی دور جدیدی از تجمعات اعتراضی علیه دولت این منطقه آماده می نمایند.

چندین هفته است این معترضان همزمان با تعطیلات آخر هفته آنها در روز شنبه، تجمعات اعتراضی برپا می نمایند.

اخیرا این معترضان مجددا در فضای مجازی برای برپایی تجمع اعتراضی در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فراخوان داده اند.

سازمان دهندگان این فراخوان، خواسته اند معترضان خودشان را از طُرُق مختلف اعم از استفاده از تاکسی، اتوبوس، مترو و حتی موتور و خودروی شخصی به این فرودگاه برسانند تا فعالیت این فرودگاه را با اخلال روبرو نمایند.

مقامهای این فرودگاه اخیرا با انتشار تبلیغاتی در روزنامه های شناخته شده هنگ کنگ گفته اند که از جوانان می خواهند دوستدار هنگ کنگ باشند و با هرگونه اقدام اعتراضی که باعث محدود شدن فعالیت این فرودگاه گردد مخالفند.

در عین حال کنسولگری کانادا در هنگ کنگ اعلام نموده که سفر به چین را برای کارمندان محلی خود به حال تعلیق درآورده است. این اتفاق چند روز بعد از آن می افتد که گزارشی مربوط به ناپدید شدن یک کارمند کنسولگری انگلیس در هنگ کنگ و بعدا اعلام دستگیر شدنش در چین منتشر شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 587

به "هنگ کنگ ممنوعیت تجمع در فرودگاه بین المللی را تمدید کرد ، تدارک معترضان برای تجمع جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگ کنگ ممنوعیت تجمع در فرودگاه بین المللی را تمدید کرد ، تدارک معترضان برای تجمع جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید