وحید امیری نگرانی نو پرسپولیسی ها

به گزارش مجله کالارنا، در حالی که یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس خواسته بود تا قرارداد بازیکنانی که در خاتمه فصل به خاتمه می رسد را تمدید کند، اما تا به امروز جعفر سمیعی و همکارانش پیروز به انجام این خواسته سرمربی قرمز ها نشده اند تا تمرینات پرسپولیس هم در غیاب بازیکنان اصلی برگزار گردد.

وحید امیری نگرانی نو پرسپولیسی ها

یکی از این نفرات اصلی وحید امیری است. بازیکنی که فصل گذشته با رقمی معقول در پرسپولیس ماند پیش از این اعلام نموده بود که دوست دارد در این تیم باقی بماند منتهی چند روز قبل بود که مدیر برنامه های این بازیکن بعد از جلسه با مدیران پرسپولیس، به خبرنگاران اظهار داشت که اگر چه اولویت امیری ماندن در پرسپولیس است، اما باید برای ادامه همکاری، طرفین بر سر مسائل اقتصادی با یکدیگر به توافق برسند.

در چنین شرایطی، خبر امروز باعث نگرانی طرفداران پرسپولیس شده و این خبرگزاری از پیشنهاد های میلیون دلاری باشگاه های قطری و اماراتی به آچار فرانسه تیم یحیی گل محمدی خبر داده است.

اگر چه خبرنگاران مدعی شده امیری علیرغم داشتن پیشنهاد های وسوسه انگیز از آن سوی آب های خلیج فارس، احتمالا تا چند روز دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید خواهد نمود، اما تا قبل از توافق نوراللهی با شباب الاهلی هم بعضی خبر ها حاکی از توافق قطعی این بازیکن با پرسپولیس بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که امیری راستا نوراللهی و کنعانی زادگان را طی خواهد نمود یا اینکه در لیگ بیست و یکم هم با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

با بازشدن درب لیگ امارات به روی ایرانی ها، مطمئنا شاهد حضور بازیکنان بیشتری در امارات خواهیم بود و البته بازار قطر و امارات به این علت شلوع خواهند شد که تفاوت قیمت دلار و یورو و ریال و حتی درهم امارات و ریال قطری می تواند بازیکنان ایرانی را برای حضور در لیگ های امارات و قطر وسوسه کند.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1829

به "وحید امیری نگرانی نو پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری نگرانی نو پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید