وزارت امنیت داخلی آمریکا: از پورتلند عقب نشینی نخواهیم کرد

به گزارش مجله کالارنا، همزمان که تظاهرات در شهر پورتلند تشدید می گردد سرپرست وزارت داخلی آمریکا می گوید نیروهای امنیتی فدرال از این شهر عقب نشینی نخواهند کرد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا: از پورتلند عقب نشینی نخواهیم کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چاد ولف سرپرست وزارت داخلی آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در کنفرانس خبری قویا از ماموریت این وزارتخانه در شهر پورتلند دفاع کرد.

وی گفت: چیزی که در پورتلند اتفاق می افتد تظاهرات صلح آمیز نیست.

چاد تاکید نمود: ما عقب نشینی نخواهیم کرد. ما به محافظت از تاسیسات و افسران انتظامی خود ادامه خواهیم داد.

این اظهارات سرپرست وزارت داخلی پس از آن مطرح می گردد که مقامات محلی در پورتلند از این وزارتخانه خواستند تا نیروهای خود را از شهر خارج نمایند.

پس از اینکه جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست نیروهای پلیس این کشور کشته شد، شهر پورتلند تقریبا همه روزه شاهد تظاهرات علیه خشونت پلیس بر ضد سیاه پوستان بوده است.

طی چند روز گذشته پس از اینکه ماموران امنیتی دولت فدرال به پورتلند فرستاده شده اند تا به تظاهرات شبانه در این شهر انتها دهند، تظاهرات در این شهر تشدید شده است.

رسانه های محلی گزارش دادند، برخی از این ماموران که لباس استتار نظامی به تن دارند، با خودروهای شخصی به تظاهرات نمایندگان نزدیک می شوند و بدون شرح آنها را به زور سوار نموده و به بازداشتگاه می برند.

بی بی سی نیز گزارش داد، در پی بالا دریافت خشونت و درگیری میان معترضان و نیروهای انتظامی، دونالد ترامپ گفت که سربازان گارد ملی و فدرال را برای برقراری نظم راهی پورتلند نموده است اما رویکرد و نحوه مواجهه این نیروها با معترضان، نه تنها به افزایش خشم آنها انجامیده بلکه مقام های محلی و ایالتی در اورگان را هم به انتقاد شدید از کاخ سفید وادار نموده و حتی قضیه به شکایت دولت ایالتی از کاخ سفید منجر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1196

به "وزارت امنیت داخلی آمریکا: از پورتلند عقب نشینی نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت امنیت داخلی آمریکا: از پورتلند عقب نشینی نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید